شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۶:۳۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
محفل انس با قرآن کریم ارسنجان به مناسبت دهه فجر با حضور قاری بین المللی حمید شاکرنژاد در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کریم با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان و مسئولین با حضور قاری ممتاز بین المللی استاد حمید شاکرنژاد در مسجدالنبی علی آباد ملک شهرستان ارسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن خیر مقدم به حاضران و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، عمل به قرآن را مهمترین عامل پیروزی و پیشرفت روز افزون انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

در ادامه حجت الااسلام بهرامي امام جمعه شهرستان ارسنجان با بیان اینکه مبنای انقلاب ما قرآن کریم است، اظهار داشت: انقلاب ما از جلسات قرآنی و هیئت‌های مذهبی شکل گرفت و انس با قرآن باعث شد مردم ایران از خواب غفلت شده و به برکت قرآن انقلاب اسلامی ایران پیروز و با جانفشانی و خون دادن رزمندگان اسلام ادامه راه داد و انشاالله به قیام جهانی حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

وی افزود: اگر سمت و سوی زندگی ما قرآنی باشد، همه مشکلات ما حل خواهد شد و انس با قرآن در بین همه مردم بخصوص مسؤولین باعث مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

حجت الاسلام بهرامي ضمن تبریک دهه فجر و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ایران قبل از انقلاب و «کنفرانس تهران» و ماجرای حضور بی‌اجازه روسای سه کشور بیگانه در ایران اشاره کرده و گفت: در این کنفرانس چهار روزه «روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا، «چرچیل» نخست‌وزیر انگلیس و «استالین» رهبر اتحاد جماهیر شوروی در سفارت شوروی در تهران جلسه مهمی درباره اوضاع ایران و جهان برگزار کرده و شاه ایران را در آن جلسه دعوت نکرده بودند و آن موضوع یک تحقیر بزرگ ملی برای کشور ایران در زمان محمدرضا پهلوی بود،اما خود تحقیری و ذلت تا جایی بود که یکی از روزنامه های آن زمان نوشت:ورود رئیس‌جمهوری کشور باعظمت آمریکا و مارشال استالین نخست‌وزیر اتحاد جماهیر شوروی و چرچیل نخست‌وزیر انگلستان به ایران و تشکیل کنفرانس مهم سه‌جانبه‌ای در تهران موجب مسرت و شادمانی قاطبه اهالی ایران شد، و خاندان پهلوی و اطرافیانشان هم ذلت ایران را جشن گرفتند، در حال که در اصل آن روز خفت و خواری مردم ایران بود.

امام جمعه شهرستان ارسنجان بعد از اشاره به تحقیر ملت ایران قبل از انقلاب رخدادهای بعد از انقلاب را تشریح کرده و گفت: امروز اگر پهباد گرانقیمت آمریکا ذره ای به منطقه سرزمینی ما وارد شود، با سامانه 3 خرداد ساقط می شود و با ملوانان آمریکایی و انگلیسی به محض ورود به آب‌های ایران، چنان برخوردی می شود که به گریه می‌افتند.

امام جمعه شهرستان ارسنجان گفت: باعث افتخار هست که در این برهه تاریخ و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و اگر چه 14 معصوم را ندیدیم اما خلف صالح ایشان امام خمینی(ره) و نائب بر حقش امام خامنه ای عزیز را درک کرده ایم و باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

در پایان این محفل نورانی انس با قرآن کریم، استاد حمید شاکرنژاد قاری بین المللی کشورمان به تلاوت آیات نورانی وحی پرداخت و علاقمندان به ساحت کلام وحی را به فیض رساند.

نام:
ایمیل:
* نظر: