شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۶:۰۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی:
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت:راز موفقیت شهید سلیمانی این بود که خود را سرباز اسلام و مکتب امام خمینی(ره) می‌دانست.

همزمان با شهادت شهدای تروریستی کرمان و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جلسه ای پیرامون مفهموم شناسی مکتب حاج قاسم سلیمانی در سالن بصیرت ناحیه سپاه ارسنجان برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی نماینده ولی فقیه در ناحیه ارسنجان گفت: روش و مسلک شهید سلیمانی که همان مکتب شهید سلیمانی است ترس از خدا، ولایت پذیری و انجام وظیفه است، و همه ما باید راه، روش و سیره شهید سلیمانی را در زندگی خود پیاده کنیم.

وی اظهار داشت: راز موفقیت شهید سلیمانی این بود که خود را سرباز اسلام و مکتب امام خمینی(ره) می‌دانست بطوری که مقام معظم رهبری در باره شهید سلیمانی فرمودند :شهید سلیمانی نمونه برجسته ای از تربیت شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود ‌.

حجت الاسلام محمودی مکتب شهید سلیمانی را تشریح کرده و گفت مکتب شهید سلیمانی دارای ارکان مختلفی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان توحید عملی را اولین رکن مکتب شهید سلیمانی دانست و افزود : محور اصلی رفتار شهید سلیمانی بینش توحیدی بود و این بینش سر منشأ تمام ارکان و عناصر مکتب او بود و بر اساس نگاه توحیدی بود که شهید سلیمانی امیدوار به رأفت الهی بود و ترس از آخرت داشت.
حجت الاسلام محمودی ولایت پذیری را دومین اصل مهم در مکتب شهید سلیمانی برشمرد و تصریح کرد: ولایت پذیری و ولایت مداری از ویژگی های برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی بود.
وی، بصیرت را سومین خصوصیت مهم و رکن سیره و مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و افزود : سردار سلیمانی دشمن شناس بود و با آینده نگری صحیح و هوشمندی در مسائل سیاسی عمل می‌کرد.
 حجت الاسلام محمودی معنویت، عقلانیت، عدالت، عطوفت، اخلاص، ولایت مداری، انقلابی گری را از دیگر ارکان مکتب شهید سلیمانی نام برد و در پایان اظهار داشت : تفکر و مکتب شهید سلیمانی به سرعت در دنیا در حال تکثیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: