شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۶:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
به مناسبت هفته بسیج و سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب سلام الله علیها مراسم آغاز عملیات ساخت پروژه المان شهدای گمنام ارسنجان با حضور مسئولین، مهندسین مشاور و مردم مومن و انقلابی و با رمز مبارک "سلام علی قلب زینب صبور " آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، به مناسبت هفته بسیج و سالروز میلاد پر خیر و برکت حضرت زینب سلام الله علیها مراسم آغاز عملیات ساخت پروژه المان شهدای گمنام ارسنجان با حضور سرگرد قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ، حجت‌الاسلام محمودی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه ، دکتر رضایی فرماندار و مسؤولین شهرستانی، هیئت امناء ، مهندسین مشاور و مردم مومن و انقلابی و با رمز مبارک " سلام علی قلب زینب صبور " آغاز شد.

اصغر نعمتی مسؤول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان ارسنجان با بیان اینکه گلزار شهدا مقر سربازان امام زمان خواهد شد و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت،مصداق بارز جهاد تبیین است، اظهار داشت: باید همه ما ادامه‌ دهنده راه شهدا باشیم زیرا شهدا برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از همه ‌چیز خود گذشتند و جان خود را تقدیم کردند و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان است.

حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهرستان ارسنجان هم در ادامه گفت: شهدا مثل اهل بیت عصمت و طهارت زنده و ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند،و اگر در مسیر خدمت به مردم حرکت کرده، و در دنیا به شهدا نزدیک شویم در آخرت با آنها محشور خواهیم شد.

 کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان هم در این مراسم ضمن تشکر از دست اندرکاران زیباسازی فضای تپه نور الشهداء گفت: قبله گاه و بارگاه شهدای گمنام یادواره بخش عظیمی از تاریخ دفاع مقدس، عظمت شهدا و ایثارگران و هشت سال سرافرازی است.

وی افزود: تجلی تاریخ راههای مختلفی دارد که یکی از این راه‌ها الگو سازی است و نسل‌هایی که بعد از ما خواهند آمد و نماد شهدا را خواهند دید به هشت سال جانفشانی بزرگانی که با همه وجود ایستادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد، افتخار خواهند کرد.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم در این برنامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، میلاد حضرت زینب (س) و تشکر از حاج اصغر نعمتی که در اجرا و تکمیل پروژه عمرانی تپه نور الشهداء سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از دستاوردهای ایران مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و ایثارگران است، حاج اصغر نعمتی با وجود جانبازی شبانه روز جهت ترویج ایثار و شهادت تلاش می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: