شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۰۱:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
طنین زنگ مقاومت در مدارس شهرستان ارسنجان
زنگ بصیرت و مقاومت با حضور فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و اعضا شورای اداری شهرستان در اموزشگاه شهید باهنر شهرستان ارسنجان نواخته شد.


زنگ بصیرت و مقاومت با حضور فرماندار، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی و اعضا شورای اداری شهرستان در اموزشگاه شهید باهنر شهرستان ارسنجان نواخته شد.

امام جمعه شهرستان ارسنجان با اشاره به خطبه ۱۷۳ نهج البلاغه "الا و لاَ يَحْمِلُ هَذَا اَلْعَلَمَ إِلاَّ أَهْلُ اَلْبَصَرِ وَ اَلصَّبْرِ وَ اَلْعِلْمِ بِمَوَاضِعِ اَلْحقِّ." خاطر نشان کرد : کسانی می توانند عَلَمِ مقابله با کفر و شرک و استبداد و شیاطین جنی و انسی را به دوش بکشند که دارای بصیرت، صبر و  عالم به مواضع حق باشند. 

 

سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان نیز با گرامیداشت یوم الله نهم دی، اظهار داشت : مردم مسلمان کشورمان در حماسه 9 دی سال 1388 با حضور به موقع و میلیونی خود در صحنه تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمن را محکوم کرده و حمایت خود را را از اصل ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

 

سید اکبر کاظمی با اشاره به سخنان گهر بار مقام معظم رهبری که می فرمایند:روز نهم دیماه به واسطه حرکت عظیم مردم در تاریخ ماندگار شد افزود:حماسه نهم دی ماه نقطه عطف بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی  است که برگ زریّن دیگری در افتخارات ملت غیور ایران به حساب می آید .

 

در پایان این مراسم، دانش آموزان همزمان با نواخته شدن زنگ بصیرت با سر دادن  شعارهای، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید بیعت نمودند
نام:
ایمیل:
* نظر: