آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
تکمیلی؛
حاج آقا محمدی گفت: تقویت برنامه های اعتقادی و بصیرت افزایی در بین بسیجیان و کارکنان از اولویت کاری بنده است.
به گزارش تنویر، مراسم تودیع مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کازرون حجت الاسلام صمدی و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با حضور فرماندهی، پرسنل و بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت در سالن شهیدان داوودی ناحیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان فرمانده سپاه کازرون ضمن عرض خیرمقدم به خدمت حضار و میهمانان گفت: در حال حاضر از حضور کسی تجلیل و تکریم می کنیم که از سابقون السابقون بودند و استاد اخلاق ما هستند و کسی جایگزین ایشان می شوند که پا به کار ترین مسئول نمایندگی تا کنون بوده است.

در ادامه جلسه حجت الاسلام علیپور مسئول امور روحانیون سپاه فجر استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله حجت الاسلام سید محمد حسین صمدی اظهار کرد: تغییر و تحول در یک مجموعه نه به معنای ناکارآمدی مجموعه است بلکه این جابه جایی ها باعث پیشرفت و بالندگی سازمان می شود.

حجت الاسلام رسول محمدی نیز در این جلسه ضمن برشمردن مسئولیت های نمایندگی ولی فقیه و شناخت ایشان از شهرستان کازرون گفت: تقویت برنامه های اعتقادی و باورهای دینی و بصیرت افزایی در بین کارکنان و بسیجیان را از اولویت های کاری اینجانب است و استفاده از ظرفیت ههای موجود شهرستان از جمله توان عملی و تبلیغی علماء و روحانیون شهرستان و هنرمندان و نخبگان علمی را باید مد نظر گرفت.

در پایان جلسه حکم مسئولیت حجت الاسلام محمدی به توسط حاج آقا پرنیان قرائت و توسط مسئول امور روحانیون سپاه فجر استان فارس تقدیم ایشان گردید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: