آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
تنویرکازرون؛
تنویر کازرون خبر داد: در راستای ایجاد انس و تعمیق معنویت میان کارکنان مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون برنامه سرکشی از خانواده های پرسنل را در برنامه کاری خود قرار داده است.
به گزارش تنویر، در راستای ایجاد انس و وحدت و تعمیق معنویت میان کارکنان مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون برنامه سرکشی از خانواده های پرسنل در مناسبت های مختلف را در برنامه کاری خود قرار داده است.
دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کازرون با خانواده های کارکنان

 حجت الاسلام رسول محمدی در این زمینه گفت: که حضور مسئولین سپاه در کنار خانواده های محترم سپاه باعث تقویت روحیه انس و مودت میان کارکنان و خانواده های سپاه و مسئولین می شود.

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کازرون با خانواده های کارکنان

محمدی ضمن شنیدن برخی از مشکلات در این سرکشی ها بیان کرد: هدف از این سرکشی ها شنیدن مشکلات و رفع آن ها با همکاری قسمت های ذی ربط است و ما سعی خود را برای بیشتر شدن الفت بین مسئولین و خانواده های کارکنان با شنیدن درد ها و مشکلات می کنیم و به قول امام (ره) که می فرمودند: ما در هر کاری و یا هر قدمی که بر می داریم و نتیجه آن با خداوند بزرگ و بلند مرتبه است ما در این بحث برای مودت قدم بر می داریم و خداوند است که کمک و نتیجه مطلوب را حاصل می کند و ما همه واسطه خیر برای انجام کار خدا هستیم انشاا... .

نام:
ایمیل:
* نظر: