آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
تنویر کازرون خبر داد:
تنویرکازرون خبر داد: جلسه شورای یاوران معروف با موضوع شناسایی و ترویج مهمترین معروف ترک شده از قشر در سالن نمازخانه حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون برگزار گردید.

به گزارش تنویر، در مورخ پنج شنبه 4 آبانماه جلسه ماهانه شورای یاوران معروف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون با موضوع شناسایی و ترویج مهمترین  معروف ترک شده از قشر با سرپرستی خواهر عباس نیا مسئول یاوران معروف حوزه در سالن نمازخانه برگزار گردید. ابتدا خواهر عباس نیا ضمن بیان موضوع مورد بحث بین خواهران و درخواست راهکار از آنان جلسه را دو طرفه کرده و هرکدام از اعضای شورا در این امر مشارکت و نظرات خود را اظهار نمودند.

جلسه ماهانه شورای یاوران معروف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون

در ادامه و بنا به درخواست اعضای شورا از معاون پرورشی آموزش و پرورش کازرون برادر ورع  جهت پاسخ به شبهات و مسائل  و مشکلات عدیده ای که در جهت اجرای فریضه امر به معروف در مدارس و پیشبرد اهداف این فریضه مهم در رابطه با حجاب و برپا نمودن نمازجماعت وجود داشته و دارد دعوت به عمل آورده شد و ایشان راهکارها و پبشنهاداتی در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی که اعتماد به نفس دانش آموزان را کم رنگ و یا حتی از بین می برد و تلاش برای پررنگ تر کردن اعتماد به نفس تا آنجایی که عزت نفس بوجود آید ارائه نمودند.

جلسه ماهانه شورای یاوران معروف حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون

وی ضمن بیان اینکه ارتباط مثبت و سازنده جامعه و آموزش و پرورش با اولیای مدرسه و مشاوران مدرسه  داشتن رابطه صمیمی با دانش آموزان است و میتوان یکی ازمهمترین ترویج معروف  اقشار باشد جلسه را با صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) و به امید پیروزی در این راه خاتمه دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر: