آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
درهفته بسیج؛
تنویر کازرون خبر داد: بسیجیان و پاسداران به مناسبت هفته بسیج در با امام جمعه کازرون دیدار کردند.
به گزارش تنویر، به مناسبت هفته بسیج بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با امام جمعه شهرستان کازرون دیدار کردند.
دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج

در این دیدار سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون به بیان برخی از فعالیت های اخیر صورت گرفته در بسیج پرداخته و گفت: ارتباط با روحانیت، انسجام نیروهای فرهنگی اعم از بسیجیان و نیروهای خودجوش مستقل فرهنگی، فعالیت مضاعف بسیج طلاب، اصلاح برخی چینش های مدیریتی در پایگاه ها و حوزه‌ها و همچنین حضور و نظارت میدانی ویژه تر از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

افشاریان ادامه داد: در بحث مسجد محوری با تشکیل شورای امور مساجد و افزایش ارتباط اقشار بسیج به حل مشکلات گذشته و بهبود مسائل پرداخته می شود. امسال به نسبت سال گذشته اردوهای جهادی تا دو برابر بوده است که نباید محدود به فصل تابستان باشد و در طول سال نیز صورت خواهد گرفت. البته اردوهای جهادی نه تنها توسط بسیج و مردم بلکه از بین مسئولین نیز باید برخاسته شود.

دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج

در ادامه امام جمعه شهرستان کازرون ضمن خیر مقدم به بسیجیان و اعضای شجره طیبه بسیج به بیان نکاتی در باب قداست و اهمیت بسیج پرداخت: من تشکیل بسیج توسط امام (ره) را یک الهام غیبی و معجزه انقلاب می دانم. اگر بسیج نمی بود، کار انقلاب در سال‌های اول تمام بود. به همین سبب تشکیل بسیج توسط امام یک کار کوچک نبوده بلکه الهام بود.

دیدار با امام جمعه به مناسبت هفته بسیج

وی با تاکید بر فعالیت های محتوایی بیان کرد: کارهای محتوایی است که شهید مسرورها را می سازد وقتی به وصیت این شهدا نگاه میکنیم، می بینیم که ما چه میزان با آنان فاصله داریم خواهش من این است که به کارهای محتوایی نگاه ویژه شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به جذب حداکثری گفت: بسیج یک فرهنگ و روحیه است و محدود به ارگان و بخش خاصی نیست. همه باید با وجود اختلاف سلایق، خود را بسیجی بدانند ولو اینکه بسیاری از کارهای بسیجی وار می کنند اما در ارگان و سلسله مراتب حضور ندارند.

وی ضمن اشاره به پتانسیل تاثیرگذاری بسیج اضافه کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی این بسیج است که با وجود کمکاری مسئولین، می تواند آن را محقق کند. در زمینه امر به معروف و عفاف و حجاب، باید مطالبه گری شود که چرا دولت قانون مصوب را اجرایی نمی کند. چرا اقتصاد مقاومتی هیچ تغییری در زندگی مردم ایجاد نکرده است، چون اقدامی صورت نگرفته است. چنانکه فرمانده اقتصاد مقاومتی در مناطق زلزله زده بجای روحیه دادن به مردم، از آن حادثه بهره برداری سیاسی می کند. باید مطالبه گری را در بین بسیجیان فعال کنیم.

درپایان برنامه برخی از بسیجیان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون مشکلات مطالبه گری، عفاف و حجاب و... پرداختند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: