آخرین اخبار
کد خبر: ۱۱۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
‍ به مناسبت هفته بسیج:
نشست روشنگری به مناسبت هفته بسیج به همت سپاه عشایری و گردان ۲۰۶ در مدرسه شهید نریمانی برگزار شد.
به گزارش تنویر، نشست روشنگری به همت سپاه عشایری و گردان ۲۰۶ در مدرسه شهید نریمانی با حضور امام جمعه، بخشدار، فرمانده‌هان سپاه عشایری امام‌رضا و گردان ۲۰۶، دانش‌آموزان و معلمان این مدرسه برگزار شد.

نشست روشنگری در مدرسه شهید نریمانی برگزار شد
امام جمعه قائمیه در این نشست با اشاره به اهمیت اخلاق و زبان اظهارداشت: یکی از منحصر به فرددترین ویژگی رسول خدا که توانست انسان های دوران جهالیت را به دین جذب کند  و قلب ها را تسخیر کند، سلاح برنده زبان و اخلاق بود.

حجت‌الاسلام حسین انصاری ادامه داد: پیامبر با این سلاح اسلام را توانست فراگیر کند و شیرینی و طعم زندگی توحیدی را به کام مردم بچشاند.

وی با بیان اینکه زبان یک اسلحه است و مردم را با اموال و پول نمی‌توان از هر جهت  قانع کرد اظهارداشت: با زبان خوش می شود همه را راضی کرد.


امام جمعه قائمیه با بیان اینکه تقوی و علم باعث اوجگیری شما می شود افزود: در مسائل علمی خوب یاد بگیرید و هرکسی خوب درس نخواند سر خودش کلاه گذاشته  و همچنین رابطه خود را با خدا بیشتر کنید.

اسکندر معصومی بخشدار چنارشاهیجان با بیان اینکه امروز بسیج را باید فراتر از احزاب و جناح ها ببینیم و سعی کنیم برنامه های روشن‌گری را بیشتر اجرا کنیم
گفت: می‌توان با تفکر بسیجی زمینه پیشرفت را فراهم کرد.

به تحلیل وضعیت کنونی جهان و کشور و انتظاراتی که از بسیج و افراد انقلابی وجود دارد پرداخت و با اشاره به تاریخ به ویژه ۴۰ سال گذشته پرداخت و با اشاره به نداشتن خودباوری در برخی از مسولان نظام از توانمندی های بالقوه کشور گفت: «ما همه چیز داریم و تنها باید از منابع موجود به طور کامل و صحیح بهره برداری کنیم.»
نام:
ایمیل:
* نظر: