کد خبر: ۱۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
اصلانی در تشریح برنامه های روز قشر بسیج جامعه زنان کشور
مسئول بسیج جامعه زنان کشور به تشریح برنامه های روز قشر این سازمان پرداخت و گفت: در این روز نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد و مؤسسات فرهنگی برگزار می شود همچنین در این مراسم از کتاب "فرشتگان هم عاشق می شوند" نیز رونمایی خواهد شد.
به گزارش پیام زینب (س) به نقل از زنان نیوز - مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور، به تشریح برنامه های این سازمان در روز قشر بسیج جامعه زنان کشور پرداخت و اظهار داشت: از سال 1391 روز 13 مرداد همزمان با سالروز شهادت شهید مریم فرهانیان به  عنوان روز بسیج جامعه زنان نامگذاری شد.

وی افزود: نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد، مؤسسات فرهنگی وNGO های حوزه های زنان در روز 13 مرداد ماه و با حضور رحیم پور ازغدی برگزار می شود ضمن اینکه در این مراسم از کتاب "فرشتگان هم عاشق می شوند" نیز رونمایی می شود.

اصلانی ادامه داد: ما به تمامی استان ها ابلاغ کرده ایم که مسئولین پایگاه­ های بسیج رایزنی هایی را  با ائمه جماعات مساجد محل انجام دهند تا در روز 13 مرداد پیرامون نقش و جایگاه حضور و فعالیت زنان در جامعه با رویکرد و تفکر بسیجی در بین نمازهای جماعت برای مردم سخنرانی کنند.

اصلانی ادامه داد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با نصب پلاکارد و بنر در مسیر راهپیمایی ضمن گرامیداشت روز قشر بسیج جامعه زنان، جهت جذب بانوان به بسیج فراخوانی صورت می گیرد.

وی بیان کرد: از طرح فلش کارت «همگام با لشکر فرشتگان» که در سایت زنان شهید قابلیت دانلود دارد تکثیر و به منظور مشارکت زنان در طرح مسیر عرشیان در روز عید فطر توزیع گردد.

اصلانی دیدار شورای استانی بسیج جامعه زنان و استاد صالحین استان با علما و کسب رهنمود از آن­ ها و همچنین بیان دغدغه های فرهنگی خواهران بسیجی جهت استحضار به علمای شهر از دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان کشور در روز قشر به شمار می ورد.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: به ­مناسبت روز قشر مسابقه پیامکی دل­نوشته توسط روابط عمومی سازمان و مسابقه اینترنتی تفکر ناب در سایت طنین یاس برگزار می ­شود.

انتهای متن

نام:
ایمیل:
* نظر: