آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
به مناسبت هفته بسیج
پیام سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون به مناسبت هفته بسیج

 امیرحسین مرادی زادگان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون و رئیس شورای تامین شهرستان کازرون طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:  


"بسم رب الشهدا و الصدیقین"


«بسیج لشکر مخلص خداست» این جمله ماندگار بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی بیانگر جایگاه و اهمیت بسیج همیشه در صحنه در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی است که مایه سربلندی، سرفرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی و در مواقع حساس و بحران ها، مظهر اتحاد و انسجام ملّی و اُسوه اخلاق و اخلاص بوده است.

شجره طیبه بسیج، به فضل الهی امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل شده است و بسیجیان سلحشور پس از افتخارآفرینی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس، اکنون هم با اتکال به پروردگار متعال، پایمردی و جانفشانی‌های مثال زدنی‌شان در حوزه‌های مختلف عمران، آبادانی،علمی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءالله برکات و ثمرات آن روز به روز بیش‌تر نمایان و به تکمیل موفقیت‌ها و توسعه هرچه افزون‌تر کشورمان کمک خواهد کرد.

حقیقتاً نقش آفرینی ها و حماسه  آفرینی ها ارزشمند بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگزار در رویدادها و رخدادهای مختلف کشور کم نظیر و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، و شهدای مدافع حرم، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملّت عزیز جمهوری اسلامی ایران، خانواده های معظم شهدا، نیروهای مسلح همیشه قهرمان  و مردم شریف شهرستان شهید پرور کازرون، و بویژه به بسیجیان دلاور و دریادل شهرستان کازرون تبریک عرض نموده و از خداوند قادر عزت، توفیق و سلامتی همگان را درخواست می‌نمایم.

امیرحسین مرادی زادگان
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کازرون و رئیس شورای تامین شهرستان کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: