آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
نماینده مردم کازرون و کوه چنار در جمع بسیجیان:
نماینده مردم کازرون و کوه چنار در جمع بسیجیان:نقش بسیج و سپاه پاسداران در هدایت و سازماندهی کشور بی نظیر است.
به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در صبح روز چهارشنبه به مناسبت هفته مبارک بسیج تجمع بزرگ بسیجیان با همراهی مسئولین نظامی، انتظامی و اداری برگزار گردید.

 در این مراسم دکتر فریدون عباسی دوانی نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: در زمان دفاع مقدس علمای ما زحمت کشیدند و شاهد بودیم که چگونه جوانان این کشور چه زن و چه مرد همه در وسع خودشان کمک کردند تا ما در جنگ شکست نخوریم.

 عباسی دوانی ضمن بیان رشادت های زمان دفاع مقدس یادآور شد: دشمن چگونه نابود شد و ما ماندیم و دیدیم کسی که به ما حمله کرده بود به چه سرنوشتی دچار شد و منظورم صدام و همپیمانش می باشد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما همین نقش بسیج را در جهاد سازندگی همزمان با دوران دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و نقش جهاد خیلی مشهود بود و این یک حرکت دیگر فرهنگ بسیجی در جهاد سازندگی بود که امروز بسیار نیاز داریم در کلیه اقدامات خدمات رسانی نام جهاد احیا شود و باید حرکت جهادی بوجود بیاید و تنبلی و رخوت فاصله گرفته شود تا از طولانی شدن کارها جلوگیری نماید.

 دکتر عباسی دوانی عنوان داشت: ما بسیجیانمان را در دوران پس از دفاع مقدس نیز دیده ایم که چگونه در سازندگی کشور و...نقش داشته اند.

 این مقام عالی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با روحیه و فرهنگ بسیجی اقدامات خوبی صورت گرفت و می گیرد بخصوص بسیج علمی و نقش بسیج و سپاه پاسداران در هدایت و سازماندهی در کشور بی نظیر است.

  وی در بخشی از صحبت های خود عنوان کرد: ما در حال حاضر تیم مذاکره کننده ای داریم که بسیجیان خط مقدم ما هستند برای رفع تحریمها و ما مذاکره برای رفع تحریم های ظالمانه را داریم و مذاکره هسته ای نداریم.

 همچنین عباسی دوانی بیان کرد: ما از دشمن غیر از دشمنی انتظاری نداریم و باید با ما بجنگد چون ما آمده ایم معادلات جهان رو که توسط استکبار نوشته شده رو به هم بزنیم و در افتادن با استکبارجهانی قطعا سختی هایی را نیز در پی دارد.

 دکتر عباسی اظهار داشت: ما باید به سمت مقابله با تهاجمات فرهنگی و اقتصادی پیش بریم و در خصوص راهکار پیروزی تیم مذاکره نیز گفت: اگر ما می خواهیم تیم مذاکره کننده پیروز شود باید در قدرت دفاعی و قدرت نرم کمک تیم مذاکره کننده کنیم.

    وی سخنان پایانی خود را در خصوص تشریح قدرت نرم بیان کرد و گفت: یک نمونه آن صرفه جویی در حامل های انرژی می باشد و از کلیه همشهریان در شهرستان های کازرون و کوه چنار تقاضا داریم در مصرف کلیه حامل های انرژی صرفه جویی نمایند تا از این طریق دولت را کمک کنیم تا این اقلام و حامل ها را صادر نمائیم و از این طرق کمکی به تیم مذاکره کننده کرده باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: