چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۳:۳۳
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
در جشنواره مالک اشتر از ۱۶ نفر از برترین‌های سال ۱۳۹۹ ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان تجلیل به عمل آمد.
جشنواره مالک اشتر و تقدیر از برترینهای ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در سال 1399 برگزار شد، در ابتدای این برنامه بسیجیان وپاسدا ران منتخب جشنواره از طریق ويدئو کنفرانس مستمع سخنان سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس بودند.

در ادامه، سرهنگ دوم پاسدار مجتبی نعمتی مسؤول اشراف ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت:در راستای تحقق تدابیر حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف در این جشنواره از 16 نفر از برترینهای اشراف ناحیه شامل معاونتهای ناحیه، معاونتهای حوزه مقاومت، حوزه های محلات برادر وخواهر، واحد پیشگام دانش آموزی، حلقات متربیان وسرگروههای برادر وخواهر و گروههای جهادی درسال1399 تجلیل می شود.

 سرهنگ پاسدار فرج الله قیطاسی در ادامه این مراسم، نامگذاری جشنواره با نام مالک اشتر را بسیار ارزشمند دانسته و گفت:مالک اشتر فرمانده دلاور سپاه امیرالمؤمنین شخصی بسیار با بصیرت بود که همواره با عزمی راسخ آماده مجاهدت وشهادت طلبی در راه خدا بود و این خصوصیت می تواند بهترین الگو برای نیروهای نظامی بخصوص پاسداران و مجموعه پرافتخار بسیج باشد.

در پایان ضمن تشکر از تلاش مخلصانه بسیجیان برگزیده در پایان با اهدای لوح و کارت هدیه از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر تجلیل به عمل آمد.




نام:
ایمیل:
* نظر: