جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۸:۵۹
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۲۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
استاندار فارس در جمع بسیجیان ارسنجان:
استاندار فارس در جمع بسیجیان ارسنجان گفت: مشکلات کشور با تفکر وروحیه بسیجی مرتفع خواهد شد.
به مناسبت هفته بسیج حماسه بزرگ حضور بسیجیان شهرستان ارسنجان با تجمع پرشور اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به عنوان سخنران این مراسم گفت:امام (ره) بسیج را میقات پابرهنگان و لشکر مخلص خداوند دانست و این دو تعبیر ویژه در روایات ائمه نیز در مورد انسانهای شایسته دیده می شود. وی افزود بسیجیان باید قدر خود را بدانند و خدا را شکر کنند که خداوند به خاطر اخلاصشان آنها را در دنیا عزتمند و سربلند کرده است.

دکتر ایمانیه در ادامه اظهار داشت: بیماری کرونا که در کشور در حال تبدیل شدن به یک بحران بود با تفکر و روحیه بسیجی مدیریت شد و تجمع امروز بسیجیان در سراسر کشور بخاطر زحمات بسیج گونه نیروهای مسلح، دولتمردان، کادر درمان و اقشار مختلف مردم در امر مبارزه با کرونا است.

استاندار بسیجی فارس اظهار داشت: ورود بسیج سازندگی به عرصه سازندگی کشور هم از تدابیر بسیار خوب مقام معظم رهبری است که در حل مشکلات کشور و محرومیت زدایی تاثیر زیادی دارد.

وی گفت : آثار حرکت‌های بسیجی وار در عرصه علم و فن آوری نیز به تدریج در حال ظهور و بروز هست و انشاالله با روحیه بسیجی در مردم و دولتمردان کشور عزیز اسلامی ما در اوج عظمت و قله افتخار قرار خواهد گرفت.

دکتر ایمانیه با بیان شعار امسال بسیج که((بسیج پاره تن مردم هست)) گفت: واقعا بسیج قسمتی از تن و جان همه ایرانیها و موجب آرامش و اقتدار کشور هست. وی در پایان مراسم گفت:خداوند متعال را شاکرم که توفیق حضور در شهرستان ولایتمدار، ارزشی و با فرهنگ ارسنجان را به من عنایت فرمود.



نام:
ایمیل:
* نظر: