آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
دیدار روسای فوتبال شهرستان کازرون:
دیدار رؤسای هیأت فوتبال و کمیته فوتسال با فرمانده سپاه شهرستان کازرون
علی صالحی ریاست هیئت فوتبال و علی فرهمند ریاست کمیته فوتسال شهرستان کازرون با سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون دیدار کرده و مسائل مربوط به ورزش پرطرفدار فوتبال و فوتسال را به بحث گذاشتند.

در این دیدار صالح از دغدغه های خود برای رشد و ارتقای سطح فوتبال گفت و خاطرنشان کرد در این یکسال اخیر علاوه بر مقام آوری ها و افتخارات متعدد در استان هم در فوتبال و هم فوتسال، پیگیری زیادی جهت ارتقای اخلاق در باشگاه ها و تیمهای خود بوده و هستیم; همچنین صالحی از فرمانده سپاه، حمایت و حضور بیشتر در فضای ورزش فوتبال و فوتسال را خواستار شد.

در ادامه سرهنگ توکل که خودشان به صورت حرفه ای ورزش والیبال را دنبال می کرده اند و از فوتبال دوستان نیز هستند با اشاره به رصد کامل و اشراف به فضای ورزش فوتبال کازرون خاطرنشان کردند: استفاده از کادر قوی و بااخلاق در بدنه ی ورزش مخصوصا ورزش فوتبال قطعا باعث رشد این ورزش خواهد شد و سپاه از این عملکرد شما قطعا حمایت خواهد کرد; هرجا اخلاق مداری در کار باشد ما از آن همه جانبه حمایت خواهیم کرد و با فساد و بی اخلاقی قطعا مقابله و برخورد خواهیم داشت.
وی افزود: محیط باشگاه ها و فضاهای ورزشی باید به گونه ای باشد که خانواده با اطمینان و آرامش خاطر کامل، نوجوان خود را به آن بسپارد; لذا در برقراری این امر، تلاش کامل خود را انجام دهید، ما و نسئولین نیز همه جانبه حمایت خواهیم کرد.

در آخرنیز علی فرهمند از زحمات فرمانده محترم سپاه و حمایتهای ایشان از تیم نونهالان مالک اشتر تقدیر کرده و قهرمانی نونهالان این باشگاه در استان فارس را حاصل دغدغه مندی ایشان و دیگر حامیان این تیم دانستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: