آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:
فرمانده سپاه ناحیه کازرون خبر داد:به مناسبت 43سالگرد پیروزی انقلاب اهتزاز پرچم40متری در کازرون
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران؛
اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در ارتفاع چهل متری میدان بعثت شهرستان کازرون
همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پرچم جمهوری اسلامی ایران در ارتفاع چهل متری میدان بعثت شهرستانکازرون به اهتزاز درآمد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  در مراسم برافراشتن پرچم چهل متری جمهوری اسلامی که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه، معاون استاندار وسرپرست فرماندار ویژه شهرستان، مدیران شهرستان و جمعی از شهروندان و پرسنل شهرداری برگزار شد از حضور همه مسئولین شهرستان خصوصا شهردار و شورای شهر کازرون در میزبانی برنامه   اهتزاز پرچم 40متری کشورمان تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه مهندس رضا نوذری شهردار کازرون ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: ابعاد این پرچم ۹ در ۱۵ متر و مساحت آن ۱۳۵ متر مربع است که در ارتفاع بیش از چهل متری بر فراز شهر خودنمایی خواهد کرد.
وی ادامه داد: ما مسئولین باید به گونه ای برنامه ریزی و کار کنیم که بتوانیم تمام توان خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب به کار بگیریم.
همچنین مسئولین شهرستان کازرون با حضور مسنجم در دیگر برنامه های آغازین دهه فجر همچون آیین به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدرسه شهید بستان‌پور، استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و رونمایی از تمثال امام(ره) شرکت داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: