آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
در پی شهادت مدافع امنیت در شیراز
در پی شهادت مدافع امنیت در شیراز حمایت قاطع معتمدین و اعضای شورای تامین کازرون از پلیس

تعدادی از معتمدین، امام جمعه و اعضای شورای تامین با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی  ضمن عرض تبریک و تسلیت در پی شهادت سرهنگ  "علی اکبر رنجبر"  وگلبارانی تمثال شهید حمایت قاطع خود را از مأموران انتظامی اعلام کردند.
 در این دیدار سرهنگ "اسماعیل زراعتیان"  ضمن تبریک و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سرهنگ "علی اکبر رنجبر" به دست اراذل و اوباش، اظهار کرد: از مردم و مسئولان به خاطر ارسال پیام های تسلیت و همدلی با ماموران انتظامی قدردانی می کنم .

وی با بیان اینکه از حمایت های مردم همیشه در صحنه تشکر می کنم، افزود:  امروز پلیس افتخار می‌کند که تکیه گاه مردم است و تا زمانی که در این لباس مقدس هستیم با جان و دل برای امنیت کشور و مردم عزیزمان خدمت خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین "محمد صباحی" امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز کشور متوجه این ایثار برای تامین امنیت و جان فشانی هست، خاطرنشان کرد: شاید مشکلات کهنه پلیس که از جمله نقض قوانین حمایت گران بود ، چنین خونی برای جوشش و توجه لازم داشت چرا که هیچ درخواست و پیگیری نمی‌توانست حمایت همگانی را که امروز از سوی سران قوا و مسئولین رده بالای کشور را به دنبال داشته باشد و این نشان از تاثیر و خون شهید است.

وی گفت: امروز یک پشتوانه مردمی قوی برای مقابله با اشرار به وجود آمده که تکلیف سنگینی بر عهده همه ما است تا نگذاریم خون شهید فراموش شود ، این شهادت و مظلومیت نیروی انتظامی حقانیت نظام اسلامی را ثابت کرد که انشاالله بتوانیم دین خود را در قبال آن ادا کنیم.
 گفتنی است در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندار ویژه شهرستان کازرون نیز با محکوم کردن حمله ناجوانمردانه یکی از اراذل و اوباش به مأمور انتظامی در استان فارس،  بر ضرورت حمایت قاطع از نیروی انتظامی و برطرف کردن خلاء های قانونی در مقابل با اراذل و اوباش تاکید کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: