آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون گفت: بعثت، امید انسان به فردا و افق روشن برای هدایت است.
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون در سخنانی در جمع کارکنان سپاه ناحیه کازرون که درمیدان صبح گاه سپاه شهرستان برگزار شدضمن تبریک عید مبعث بیان نمود:الگوه همه خوبی ها شامل عف،بخشش،مهروزی و جمیع حسنات در رفتار و کردار پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)جمع شده است.
وی ادامه داد:با آمدن دین مبین اسلام که ریشه اصلی آن در مبعث شکل گرفت همه موظف و مکلف بر قرار دادن دین اسلام در زندگی و جامعه شدند.
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون اشاره داشت:جرین بعثت یک نقطه بسیار مهم است و کسی غیر از دین اسلام برگزیند از او پذیرفته نیست و او از زیان کاران خواهد بود.
وی افزود: روز مبعث، بى‏شک بزرگترین روز تاریخ بشر است، زیرا هم آن کسى که طرف خطاب خداوند قرار گرفت و مأموریت بر دوش او گذاشته شد، یعنى وجود مکرّم نبىّ بزرگوار اسلام - صلّى الله علیه و آله و سلّم - بزرگترین انسان تاریخ و عظیمترین پدیده عالم وجود و مظهر اسم اعظمِ ذات اقدس الهى است.
حجت الاسلام والمسلمین   محمدی خاطرنشان کرد: مبعث، ریشه سعادت بشر و تاریخ و سرچشمه خیرات تا همیشه می باشد وبزرگداشت مبعث، فقط تکلیف مسلمانان نیست، بلکه بشریت مظلوم باید از فرامین پیامبر اسلام(ص) که سرآغاز آن، روز مبعث بود، احترام و تجلیل و قدرشناسى کنند؛ چون نجات انسان در این تعالیم می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: