آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: استفاده از ماه شعبان و رمضان بهترین فرصت برای تحول درونی است.
حجت الاسلام والمسلمین  محمود محمودی زاده در جمع کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خصوصا میلاد امام زمان(عج)بیان داشت:ما شعبان ماه رسول خدا(ص)ماه سیر و سلوک و عبودیت پروردگار است که باید از لحظه لحظه آن استفاده داشته باشیم.
وی ادامه داد:از فیوضات ایام باقی مانده در ماه شعبان که میلاد منجی عالم بشریت را داریم و ماه مبارک رمضان و فیوضات الهی بهره صحیح و درست را از درگاه خداوند منان درخواست نمائیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس اضافه داشت:در راه بهتر شدن و رشد و تعالی خود و جامعه قدم برداریم و روحیه تحولی در مسئله کاری و پیشرفت کار مدنظرمان قرار گیرد.
وی با بیان اهمیت ماموریت ها به مجموعه دفاتر نمایندگی در سپاه تصریح نمود:تلاش داشته باشیم برای تحول در کار،چرا که زمینه ی تحول در کار تحول درونی می باشد و این ایام و ایام پیش رو بهترین ایام برای تحول درونی در ابعاد مختلف زندگی فردی و احتماعی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین  محمود محمودی زاده به دوکلمه قرآنی علیکم انفسکم اشاره داشت و تاکید کرد:دو کلمه قرآنی علیکم انفسکم با عمل نمودن سرلوحه زندگی و کارمان قرار گیرد تا در مسیر موفق و پیروز باشیم و اگر خدانخواسته علیکم انفسکم فراموش شود در مسیر سقوط را به همراه خواهیم داشت.
وی در ادامه با توجه به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید اذعان نمود:برای تقویت نفس در ایام انتهایی سال و عید نوروز و مناسبت های قمری به خوبی استفاده و بهره برداری نمائیم و تلاش داشته باشیم کیفیت کار و اثرگذاری ها در برنامه ها را بالاتر ببریم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در پایان ضمن تاکید بر راه اندازی اتاق فکر و آشنائی مخاطبین بر آسیب ها و تهدیدها،از فعالیت ها و عملکرد سالیانه مجموعه دفتر نمایندگی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون تشکر و قدردانی نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: