آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون:
مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون خبر داد:توزیع 100بسته معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه به نیازمندان
در راستای کمک های مومنانه بمناسبت اعیاد شعبانیه صورت گرفت:توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، لوبیا و عدس توسط گروه جهادی شهدای کشاورزی بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون در منطقه عشایر نشین احمدآباد، صفی خانی، دول ماهی، چم مخی و ... شهر کنارتخته شهرستان کازرون
محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و به همت گروه جهادی شهدای کشاورزی بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و ایتام با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون توزیع شده است.
وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، لوبیا و عدس و به ارزش ۴۰۰ هزار تومان می باشد، افزود: این بسته های معیشتی در منطقه عشایرنشین احمدآباد، صفی خانی، دول ماهی، چم مخی شهر کنارتخته کازرون توزیع شد.
مدیر بسیج مهندسین سپاه کازرون با بیان اینکه حمایت از ایتام و نیازمندان یکی از اولویت های بسیج مهندسین است که در مناسبت های مختلف در طول سال انجام می شود، خاطر نشان کرد: از همان آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج مهندسین سپاه کازرون برای کمک و توزیع بسته های معیشتی وارد میدان شده است و تاکنون بسته های بهداشتی، معیشتی و غذای گرم در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند قرار گرفته است.
وی عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا را از مهمترین محورهای این کمک های مومنانه دانست و تصریح کرد: در این راستا بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان و اقشار نیازمند شهرستان تهیه شده است.
شفیعی ادامه داد: پس از فرمان مقام معظم رهبری ستاد کمک های مؤمنانه در بسیج مهندسین شکل گرفت و با همراهی خیرین مهندسین بسیجی نسبت به توزیع بسته های معیشتی و کمک هزینه نقدی از قشر آسیب پذیر و خانواده های نیازمند اقدام شده است.
مدیر بسیج مهندسین جامعه کشاورزی حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و محروم و نیازمند را از مهمترین اهداف اجرای این حرکت فرهنگی و خداپسندانه بیان کرد و یادآور شد: بسیج مهندسین سپاه کازرون در چندین مرحله و در مناسبت های ملی و مذهبی با توزیع کمک های مومنانه از خانوادهای بی بضاعت و نیازمند حمایت کرده و این جهاد همدلی همچنان ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: