آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از آغاز ساخت 169 واحد مسکن محرومین در شهرستان کازرون خبر داد.
 به گزارش   روابط عمومی تبلیغات سپاه ناحیه کازرون؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی سپاه شهرستان کازرون، نهضت آغاز ساخت 169 واحد مسکن محرومین در شهرستان کازرون آغاز شد.
توکل طی برنامه ای که در روستای سیف آباد از بخش مرکزی شهرستان کازرون جهت ساخت منزل برای خانواده ای نیازمند برگزار شد، گفت: گروه های جهادی در جهت خدمت به محرومین با حمایت مسئولین و خیرین، مسئولیت ساخت این واحدهای مسکونی در شهرستان کازرون و بخش های مربوطه را برعهده خواهند داشت.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون افزود: خدا را شاکریم در لباس مقدس بسیج که قاطبه مردم و مسئولین نیز بسیجی هستند، در جهت پیشبرد اهداف، امور و ماموریتی که داریم به محرومین خدمت می نمائیم.
وی گفت: خدمت به محرومین و مستضعفین یک وظیفه همگانی است که جا دارد از بسیجیان و مسئولان بسیجی دلسوز مردم در شهرستان کازرون تشکر کنم که در ماموریت ساخت 40 هزار واحد مسکونی محرومین کشور و 36 هزار واحد استان فارس که سهم شهرستان کازرون 169 واحد 54متر که60میلیون  تومان بلاعوض کمیته امداد،100میلیون تومان وام،50میلیون اهداءخیربا هماهنگی کمیته امداد  که مسئولیت ساخت با بسیج سازندگی سپاه می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل یادآور شد: مرحله اول ساخت مسکن محرومین در شهرستان کازرون با ساخت 8 واحد، شامل 3 واحد در بخش جره و بالاده، 3 واحد در بخش خشت و کنارتخته و 2 واحد در بخش مرکزی، امروز با کلنگ زنی اولین واحد در بخش مرکزی با نام مولا علی(ع) آغاز شد.
وی در پایان از همه خیرین و مسئولان شهرستان کازرون جهت مشارکت در ساخت مسکن محرومین که یک امر خداپسندانه و جهادی می باشد، دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: