آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون:
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون از برگزاری کلاس‌های ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه کازرون خبر داد.
 حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون گفت: در آغاز سال نو به مهمانی خداوند دعوت شدیم، سپاه پاسداران و مجموعه عقیدتی سیاسی به توجه به برنامه ابلاغی کلاس ها و برنامه های ماه مبارک رمضان را اجرا خواهد نمود.
وی با بیان اهمیت موضوع عقیدتی در سطح سپاه پاسداران اضافه داشت: برای نامه های عمق بخشی و اثر بخشی موضوعات عقیدتی و بصیرتی در سطح سپاه و خصوصا ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی در طول سال و شنبه تا پنج شنبه در ماه مبارک رمضان با مدیریت مجموعه نمایندگی برای آحاد کارکنان برنامه ریزی شده است.
مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون ادامه داد: در جلسه ی برگزار شده شورای تربیت و تعالی ناحیه که با حضور اعضاء شورای فرماندهی و سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار شد بر استفاده همه ظرفیت ها برای برگزاری کلاس های عقیدتی ماه مبارک رمضان برای عموم کارکنان رسمی و وظیفه تاکید شد.
وی اضافه داد : محافل انس و تدبر در قرآن کریم در سطح نیروهای مسلح با هماهنگی با فرماندهان و مجموعه نمایندگی و عقیدتی سیاسی یگان های نظامی در پنج شنبه های ماه مبارک رمضان به میزبانی یکی از یگان های مستقر در شهرستان با استفاده از سخنرانان و قاریان برجسته شهرستان برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون در پایان اهم کلاس های ماه مبارک را جزء خوانی قرآن کریم ،تفسیر کلام الله مجید، اخلاق، روخوانی و روانخوانی نام برد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: