آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون
۲۰۰۰ بسته معیشتی در راستای یادواره ائمه جمعه شهرستان کازرون توزیع می‌شود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون گفت: ۲۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان کازرون در راستای یادواره ائمه جمعه شهرستان کازرون در بین نیازمندان تقسیم می‌شود.

او گفت: بسته‌های معیشتی در رزمایش کمک‌های مومنانه شامل برنج، روغن، ربع گوجه، خرما، کنسروماهی و مرغ به ارزش قیمتی هربسته ۵۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بسته‌های معیشتی رزمایش کمک‌های مومنانه توسط سپاه فجر و برخی از خیرین شهرستان کازرون جهت اهداء به نیازمندان تهیه شده است.

او گفت: این بسته های معیشتی در بین نیازمندان در بخش‌های خشت و کنارتخته، بالاده، فامور، بخش مرکزی و شهرستان کازرون تقسیم خواهد شد.

سرهنگ توکل گفت: توزیع بسته‌های معیشتی با رعایت حفظ آبرو و شان خانواده‌های نیازمندان و شناخت پایگاه‌های مقاومت بسیج محله از خانواده‌های نیازمندان تقسیم و اهدا خواهد شد.

او ضمن تشکر از همه گروه‌های جهادی و خیرین که در ماه مبارک رمضان هزاران بسته معیشتی و پرس غذا در بین نیازمندان تقسیم کرده اند از عموم مردم و خیرین شهرستان جهت شرکت در این کار خداپسندانه دعوت به عمل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون ضمن تمجید از فعالیت‌های مختلف بسیج در شهرستان کازرون گفت: ان شاءالله خداوند متعال سایه پرخیر و برکت بسیج را روز به روز بر سر کشور گسترده‌تر کند.

امام جمعه شهرستان کازرون با اهمیت به کار خداپسندانه در اهداء بسته معیشتی به نیازمندان و این که محل‌های رزمایش‌های مومنانه نمایش چهره رحمانی و افتخار اسلام و همدلی مسئولان و محل تکریم و استجابت دعاست خواستار ایجاد سبد‌های مومنانه در سطح مغازه‌ها برای کمک به نیازمندان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: