آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)و روز دختر
به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س)و روز دختر مسابقات فوتسال در بین دختران شهرستان کازرون برگزار شد.
برگزاری مسابقات فوتسال دوستانه بانوان به مناسبت تولد حضرت معصومه(س) و روز دختر
به گزارش مسئول کمیته فوتسال بانوان هیئت فوتبال شهرستان کازرون :  مسابقات فوتسال شهرستان کازرون به صورت دوره ای   به مناسبت ولادت حضرت معصومه( س) و روز دختر در سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه کازرون  برگزار شد.

 سیده الهام ستونی زاده فرد مسئول تربیت بدنی حدزه مقاومت بسیج الزهراء(س)و مسئول کمیته فوتسال و فوتبال بانوان شهرستان کازرون بیان نمود:  در این دوره از مسابقات با توجه به اطلاع رسانی از قبل سه تیم ستارگان پردیس،آریانا و آناهید  شهرستان کازرون  شرکت نمودنند.
وی ادامه داد: تیم ها بر اساس قدرت و تکنیک همه عالی و در یک سطح بودند که تیم ستارگان پردیس به مربیگری خانم صمیمی و سرپرستی نگین رجایی پویا مقام اول را کسب نمودنند و داوری این مسابقه را خانم ها زهرا نژادی،فاطمه رحیمی خالص،طاهره کریمی ،محبوبه ابراهیمی،نیلوفر پاهنگ به عهده داشتند.
 همچنین در انتهای این مسابقات با حضور حضور مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان کازرون خانم  طیبه علیپور،دبیر کمیته بانوان خانم امیر حکیمی و معاون اجرایی مریم ترابی لوح تقدیر و هدیه به تیم اول و هدایایی به  شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به مناسبت  میلاد حضرت معصومه(س)روز دختر اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: