آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: تلاش گروه‌های جهادی در راستای ساخت ۸ مسکن محرومین در کازرون ادامه دارد.
  سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در بازدید از خانه محروم روستای سیف آباد از بخش مرکزی شهرستان کازرون بیان داشت: تلاش گروههای جهادی در راستای ساخت 8مسکن محرومین در کازرون ادامه د ارد.
وی در این بازدید ضمن خداقوت به بسیجیان گروه جهادی ولایت مسجد سیدالشهداء(ع)حوزه امام علی(ع)سپاه ناحیه کازرون بیان داشت: امسال بسیج سازندگی شهرستان کازرون و کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان در راستای محرومیت زدائی 8خانه مسکن محرومین در حال ساخت می باشد
سرهنگ توکل ادامه داد: ساخت خانه های مسکن محرومین با کمک بسیج سازندگی و کمیته امداد که مددجو توسط کمیته امداد معرفی می شود و گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه با هزینه 220میلیون شامل 120میلیون وام و 100میلیون بلاعوض اقدام به ساخت مسکن می نمایند.
وی تصریح داشت: خانه های در حال احداث شده با زیر بنای 54متر برای هر مدد جو با مدت زمان2 ساله ساخته خواهد شد که علاوه بر هزینه 220میلیون وکمک های خیرین، با نظارت مهندسی بنیاد مسکن شهرستان احداث خواهد شد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با بیان اینکه بسیج، سپاه و کمیته امداد از برکات انقلاب اسلامی است که با اراده بنیانگذار کبیر انقلاب تأسیس شدند، گفت: همکاری بسیج و کمیته امداد علاوه بر تشکیلاتی و ساختاری، یک همکاری اعتقادی برای کمک به محرومیت زدائی و ساخت مسکن محرومان می باشد.
وی در پایان با دعوت از خیرین کازرونی جهت مشارکت در این کار خداپسندانه اشاره داشت: گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون با مدیریت برادر محمد موجی و شماره تماس 09176036041 و شماره کارت 6273811157311157بنام گروه جهادی شهید همدانی ناحیه بسیج کازرون آماده مشارکت و کمک های مردمی خصوصا خیرین جهت رفع محرومیت زدائی و ساخت مسکن برای خانوادههای کم برخوردار می باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: