آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
در آستانه هفته دفاع مقدس
در آستانه هفته دفاع مقدس فرماندههان نظامی شهرستان کازون با امام جمعه این شهر دیدار نمودنند.
  در آستانه چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس، فرماندههان نظامی شهرستان کازرون به همراه جمعی از نیروهای تحت امر با حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان در مکان حوزه علمیه مکتب الصادق(ع)دیدار نمودنند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صباحی ضمن گرامی داشت دهه آخر صفر که همزمان با هفته دفاع مقدس مزین شده بیان نمود: خدا را سپاسگزار هستیم  که در نظامی قرار گرفته ایم که بخشی از حکومت تحت امر ولایت می باشد.
وی ادامه داد: امروز جهان در دریای تلاطمی قرار گرفته که جمهوری اسلامی در جزیزه امن مورد طمعه دشمنان واقع شده و به یاری خداوند متعال انقلاب از این گردنه ها و فتنه های دشمنان به خوبی عبور خواهد کرد.
امام جمعه کازرون در ادامه با توجه به آیات و روایت بخشی از عناوین قرآنی در خصوص لشکریان خداوند مشخصات و خصوصیات این لشکریان الهی را برای حاضرین در جمع بیان داشت.
در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در گزارشی با گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح شهرستان کازرون در طلیحه این سالگرد بزرگ پیروزی جمع شده ایم به لحاظ تبعیت پذیری و ولایت مداری و تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)،مقام معظم رهبری و شهدای عزیز  به خدمت نماینده ولی فقیه  در شهرستان کازرون رسیده ایم.
وی همچنین یادآور شد برنامه های چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس با محوریت امام جمعه شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.
  ضمنا این دیدار با حضور فرماندهی تیپ تکاور امام سجاد(ع) و مسئول دفتر نمایندگی و تعدادی نیروهای تحت امر ، فرماندهی مرکز آموزش 07ارتش شهید قنبر ترابی وشماری از نیروی های تحت امر، فرماندهی آمادگاه شهید چمران و جمعی از نیروهای تحت امر، فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و برخی پرسنل این یگان و فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون به همراه تعدادی نیروهای تحت امر، یگان شهید سلیمانی،هیئت رزمندگان،پیشکسوتان و خادم یاران رضوی در مکان نمازخانه مکتب الصادق(ع)حوزه علمیه شهرستان کازرون برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: