آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
در کازرون
با حضور مردم و مسئولین شهرستان کازرون مراسم یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) گرامی داشته شد.
برپایی گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاهچراغ(ع) در کازرون

 با حضور امت خداجوی شهرستان کازرون و مسئولین این شهرستان، یادو خاطره شهدای حادثه تروریستی سومین حرم اهل بیت(ع)گرامی داشته شد.

در این برنامه حجت الاسلام حاجی پور با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه حرم احمدبن موسی(ع) و تسلیت و تبریک به خانواده های حادثه دیده بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام در تمام دوران انقلاب دست از دشمنی برنداشتند و نخواهند داشت و چیزی که شاهد بودیم یک جنگ همه جانبه از همه ظرفیت ها با برنامه ریزی دقیق دشمنان بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جلو انداختن لشکر سلبریتی ها به دنبال راه انداختن جنگ مذهب شیعه و سنی و قوم و قبیله ای کرد و ترک، عرب و بلوچ بود، اظهار داشت: وقتی دشمن با سد محکم مردم مواجه شد ناامید شد و دشمنان به خوبی متوجه هستند که ایران  همانند برخی کشورها که جنگ های قومی قبیله ای راه انداختند نمی باشد.

حجت الاسلام حاجی پور تصریح کرد: درهای رحمت الهی افق های روشن را نشان می دهد و هرجا که ضربه ای خوردیم به خاطر گوش ندادن به حرف ولی خدا بوده است و علاج این فتنه ها عمل نمودن به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین نمودن جامعه است.

وی ادامه داد: قدرت خدا را می خواهی ببینید، جمهوری اسلامی را نگاه کنید امروز دنیا دارد از تک قطبی بیرون می آید و یکی از علت دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ایران شعار نه شرقی، نه غربی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

استاد حوزه علمیه و سخنران برجسته شهرستان کازرون، از نمایندگان مجلس خواستار تصویب قانون علیه قانون شکنان و هنجارشکنان در جامعه شد.

وی اظهار داشت: از خاصیت فتنه  نشان دادن حق و باطل، بر ملا شدن چهره نفاق، عبرت و درس گرفتن از حوادث و مهمترین چیز وعده الهی که پیروزی نهایی اتفاق خواهد افتاد و چهره پلید دشمنان برای همگان آشکار خواهد شد.

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: