چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۲:۲۹
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
به همت سپاه ارسنجان برگزار شد:
مراسم آبروی محله در شهرستان ارسنجان دهستان خبریز منزل شهید ابولقاسم دهقانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان، مراسم آبروی محله در شهرستان ارسنجان دهستان خبریز منزل شهید ابولقاسم دهقانی برگزار شد.
حجت الاسلام مرتضی دهقانی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و تشکر و قدر دانی از خانواده شهدا و کسانی که در برگزاری جلسه زحمت کشیدند، ضمن تشریح خصوصیات بسیجی واقعی گفت:بسیجی یعنی آن نوجوان دوازده ساله ای که از اردبیل به تهران رفت و نامه اعزام به جبهه خود را از حضرت آقا گرفت وسپس به بیان رشادت‌های مرحمت والا زاده پرداخت.
وی در ادامه افزود: بسیجی باید خودش را همرنگ امام زمانش کند و با اعمال و رفتارش قلب امام زمان را خشنود کند.
حجت الاسلام دهقانی با تفسیر آیه( یا ایها الذین آمنوا من یرتد منکم عن دینه فسوف یاتی الله بقوم یحبهم و یحبونه اذله علی المومنین....والله واسع علیم) گفت :از پیامبر اکرم (ص) سوأل شد که منظور از گروهی که در آیه می‌فرماید: خداوند به زودی گروهی را می آورد که آنان را دوست دارد و آنها هم خدارا دوست دارند چه گروهی است، اشاره به سلمان کرده و فرمودند که دلاورمردان دیار ایشان ایرانی ها هستند.

وی افزود: پس باید به خود افتخار کنیم که ایرانی هستیم و حواسمان باشد که به دام دشمن نیفتیم.

حجت الاسلام دهقانی در ادامه با بیان ترفند دشمنان قسم خورده انقلاب که اظهار داشته ما طرفدار جوانان ایرانی هستیم اما جوانان مذهبی و مومن و جهادی این مرز و بوم را به خاک و خون می‌کشد به بیان شهادت طلبه شیرازی محمد زارع مویدی پرداخت. وی با تشریح خصوصیات شهید زارع مویدی گفت: گناه این شهید بزرگوار از نظر دشمنان حضور فعال در اردوهای جهادی و کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان و دفاع از حرم حضرت زینب (س) بود.
حجت الاسلام دهقانی در پایان ضمن بیان فداکاری خانواده شهدا گفت: بسیجی یعنی آن مادری که سه تا از فرزندانش فدای نظام و انقلاب کرده و وقتی رهبر و مقتدایش با دیدن عکس سه فرزندش نارحت می شود، می‌گوید: فرزندانم را دادم که لبخند شما را ببینم و اشک شما را نبینم.
وی ضمن امیدواری با آینده نظام و انقلاب گفت : پای این نظام و درخت تناور انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده است و ان شاالله پرچم این انقلاب توسط رهبر عظیم الشان انقلاب به دست آقا امام زمان (عج)می‌رسد.


نام:
ایمیل:
* نظر: