آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در بازید از شهرک صنعتی شهید مصلحیان شهرستان کازرون گفت: همکاری جدی و تعامل دستگاه‌ها اجرائی لازمه‌ی احیای واحده‌های صنعتی شهرستان کازرون می‌باشد.
  سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در بازدید از شهرک صنعتی شهید مصلحیان شهرستان کازرون با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی ها اظهار داشت: یکی از راه های اشتغالزایی و احیای واحدهای صنعتی شهرستان را در همکاری جدی و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی و بانک ها با قرارگاه صنعتی دانست.

وی با اشاره به نرخ بیکاری شهرستان، رفع موانع از واحد‌های تولیدی را در اولویت برنامه‌های سپاه شهرستان در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین قرار داد.

سرهنگ توکل تسریع در امور و عملیاتی کردن برنامه ها در راستای رفع موانع صنایع با تمام توان و امکانات را از اهمیت بالایی دانست و گفت: بدون تردید اهتمام مدیران و دستگاه‌ها باید در راستای کمک به تولید و رفع دغدغه‌ها و موانع بخش تولید باشد و البته خواسته‌ها و انتظارات باید در چارچوب قانون و مقررات باشد.

در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون تلاش مجموعه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون این است که بستری مناسب برای جهش تولید و مانع زدایی فراهم نماید.

وی افزود: اولین اولویت ما این است که واحدهایی که بخش زیادی از مسیر تولید را طی کرده‌اند، اما تعطیل یا نیمه تعطیل هستند را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

مهندس شفیعی با بیان اینکه شهرک‌ صنعتی شهید مصلحیان کازرون با مشکلات زیادی مواجه هستند، تصریح کرد: مساله مالیات، ارزش افزوده، مواد اولیه، بانک‌ها و اقساط عقب افتاده، همه موانع سد راه جهش در بخش صنعت و معدن هستند.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با اشاره به اینکه دستگاه هایی که متولی بهبود فضای کسب و کار است، تا زمانی که اولویت اول آنها بهبود این فضا نیست، هیچ اتفاقی نمی افتد، خاطر نشان کرد: با رونق تولید علاوه‌ بر اشتغالزایی، حرکت اقتصاد به سمت توسعه و آبادانی شتاب می‌گیرد، اما چنانچه واحدی از چرخه تولید بازماند بی‌شک مشکلات و موانع بزرگی فراروی آن قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی احصا شده بصورت کارشناسی در قرارگاه صنعتی بررسی می شوند، گفت: در قالب طرحهای مختلف، عارضه یابی ها و پایش های لازم توسط گروه جهادی شهید مصلحیان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون صورت گرفته است و همچنین با تشکیل تیم های مشاوره اي و متخصص بسیجی در قالب کلینیک صنعت و معدن، می توان گام مثبتی را جهت رفع موانع و جهش تولید در صنایع شهرستان به همت دستگاههای مرتبط و اعضای محترم قرارگاه صنعتی برداریم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: