آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: ۲۵۰۰ بسته معیشتی یلدایی توسط گروه‌های جهادی سپاه ناحیه کازرون در بین نیازمندان تقسیم شد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در آستانه شب یلدا به همت گروه های جهادی از حوزه های مقاومت بسیج برادر و خواهر سپاه کازرون 2500بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم شد.

ی ادامه داد: بسته‌های کمک های مومنانه توزیع شده شامل میوه، شیرینی، قندو چای، تنقلات و هندوانه که توسط گروه های جهادی در بین نیازمندان شهرستان کازرون توزیع شد.

سرهنگ توکل در خصوص نحوه توزیع بسته های شب یلدایی یادآور شد: این بسته های با شناختی که گروه های جهادی از منطقه استحفاظی خود از خانواده های نیازمند در شهر و روستا داشته اند تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه امسال تقارن شب یلدا با ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها با یلدای فاطمی سلیمانی متقارن شده اظهار داشت: سنت شاد کردن دلهای بندگان خداوند متعال در ایام فاطمی سلیمانی که مصادف با طولانی ترین شب سال در شب یلدا می باشد از سنت های حسنه و پر فضلیتی است که هر ساله توسط بسیجیان همیشه در صحنه انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: در شب یلدای فاطمی سلیمانی ها در سطح شهرستان کازرون2500 بسته یلدایی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان با مشارکت خیرین به عنوان کمک مومنانه در شب یلدا در میان خانوادههای کم برخوردار تقسیم شده است.

وی در پایان با توجه به اهمیت کمک به نیازمندان در آیات و روایات و مشارکت خیرین کازرونی از همه دست اندرکان این برنامه در ایام فاطمی سلیمانی به مناسبت شب یلدا تشکر کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: