آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: برگزاری یادواره 84شهید عملیات کربلای4 و گرامیداشت ناصر دیوان در کازرون
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: یادواره 84شهید کازرونی در عملیات کربلای 4 و گرامیداشت مبارزان نهضت مقاومت جنوب  به فرماندهی ناصر دیوان کازرونی همزمان با ایام فاطمیه(س)در این شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: روز چهارم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی روزی مقدس برای مردم شهرستان انقلابی کازرون می باشد ، 4 دی ماه سالروز شهادت 84 فرزند برومند این شهرستان در عملیات کربلای 4 در سال 1365 ، که این روز را بعنوان یک روز شاخص و تاثیرگذار  و به نام روز کازرون در تقویم دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت و ماندگار به یادگار می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید داشت: 4دی ماه روزی که مبارزان و مجاهدان این شهرستان به فرماندهی ناصردیوان کازرونی  که با اذن و فتوای جهاد علمای عالیقدر زمان خصوصا حاج سید عبدالحسین لاری به جنگ با استعمارگر قرن ، انگلیس جنایت کار شتافتند و با شکست پلیس جنوب در این روز برگ زرینی در تاریخ کشور ایران به یادگار ثبت نمودنند.
وی اذعان داشت: ماه دی در اذهان مردم انقلابی کازرون با توجه به وقایع و اتفاقاتی از قبیل تظاهرات خونین مردم کازرون بر علیه رژیم پهلوی در 9 دی 1357 ، راهپیمایی مردم کازرون بر علیه هتاکان به ساحت امام حسین (ع) در 8 دی ماه 1388 که به همین منظور از 4 الی 13 دی ماه دهه کازرون نامگذاری شده است که همه ساله در این دهه مراسمات و برنامه های ویژه ای در سطح شهرستان انقلابی کازرون برگزار می گردد.. .
.
سرهنگ توکل یادآور شد: با توجه به مناسبت های فراوان در دی ماه در تاریخ شهرستان کازرون و با توجه به جلسات برگزار شده در این خصوص برگزاری مراسم با وحدت و انسجام هر چه بهتر همه مردم شهرستان مراسم گرامیداشت84شهید شهرستان کازرون در عملیات کربلای4 و مبارزان نهضت مقاومت جنوب به فرماندهی ناصر دیوان کازرونی فردا یکشنبه 4دی ماه سال جاری در کانون شهید عسکری خیابان شریعتی شهرستان کازرون برگزار می شود.
وی از برنامه های دیگر در این ایام پرداخت و خاطر نشان نمود: گل افشانی قبور مطهر شهدای عملیات کربلای 4در امامزاده سید حسین(ع) و نوربخش و دیدار از برخی از خانوادههای شهدای این عملیات از دیگر برنامه های در 4دی ماه شهرستان کازرون با حضور مسئولان این شهر می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان از عموم مردم خداجوی شهرستان کازرون خصوصا خانوادههای معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان جهت حضور با شکوه در مراسم دعوت به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: