پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۸:۳۲
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
به مناسبت هفته بسیج وبا همکاری بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان یک دوره مسابقه دومیدانی باحضور مسئولین برگزار شد.
به مناسبت هفته بسیج و با همکاری بسیج دانش آموزی و اداره آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان یک دوره مسابقه دومیدانی باحضور مسئولین برگزار شد.
در این مسابقه دو و میدانی که به مسافت سه کیلومتر و با حضور 30 نفر از دانش اموزان برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در حاشیه این مسابقه ورزشی گفت: هفته بسیج یادآور رشادتها و جانفشانی های دلاور مردانی است که برای دفاع از کیان این مرز و بوم جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برخی از آنان شربت شهادت نصیبشان شد و برخی دیگر بابصیرت و استوار پشت این نظام و انقلاب ایستاده اند.
سرهنگ پاسدار سیامک صادقی در ادامه افزود: امروز وظیفه ماست که فرهنگ جنگ و جهاد را به نسل های بعد از انقلاب منتقل کنیم تا نسل های بعد از انقلاب نیز بدانند که این امنیت و آسایش امروزی بیهوده به دست نیامده است.
وی توجه به معنویت در ورزش را راهکار مناسبی برای تقویت بنیان‌های اعتقادی و دینی در جامعه، به ویژه نسل جوان دانست و افزود: برنامه‌های ورزشی ظرفیت بسیار خوبی برای تقویت امور مذهبی جوانان است و با برنامه ‌ریزی اصولی می توانیم این هدف مهم و الهی را محقق کنیم.
در پایان مراسم به پنج نفر برتر این مسابقه جوایزی اهداء شد.












نام:
ایمیل:
* نظر: