چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۳۲:۳۸
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: هفته بسیج یادآور دلاوری جوانان این سرزمین است که با عشق به ولایت به مردم خدمت کرده و در برابر شبکه استکباری مقاومت می‌کن
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در مصلی نماز جمعه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: وظیفه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی در ادامه گفت: هفته بسیج یادآور دلاوری جوانان این سرزمین است که با عشق به ولایت به مردم خدمت کرده و در برابر شبکه استکباری مقاومت می‌کنند.

سرهنگ صادقی اظهار داشت‌ : مجموعه بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در جهت محرومیت زدایی گام‌های موثر ی را برداشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: آبرسانی به روستاها، ساخت مسکن جهت محرومین و افراد معسر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، توزیع بسته معیشتی به ارزش‌ سه میلیارد تومان و راه اندازی بیمارستان صحرایی و 2میلیارد تومان خدمات رایگان به محرومین را از جمله خدمات بسبج دانست.

سرهنگ صادقی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت:این اتفاقات مجموعه ای از جنگ احزاب و جنگ ترکیبی بود که بسیجیان با حضور هوشمندانه در صحنه اقتدار نظام را نشان دادند.

وی افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب با دیدن صلابت غیور مردان این سرزمین عجز خود را نشان داده و دست به تحریم و تصویب قطعنامه بر علیه مردم ایران می زنند.

سرهنگ صادقی در پایان اظهار داشت:همانطور که نسل اول بسیج در دفاع مقدس سربلند بود، نسل دوم و سوم بسیج نیز همواره در صحنه حضور داشته و این نشان از ولایتمداری این قشر و باعث افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.





نام:
ایمیل:
* نظر: