آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
بمناسبت فرا رسیدن سالروز یوم الله ۹ دی ماه
بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون بمناسبت فرا رسیدن سالروز یوم الله ۹ دی ماه، روز بصیرت و روز تجلی پیوند امام و امت بر ملت شریف ایران
 «بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
نام نهم دی ماه با بصیرت و ولایت‌مداری گره خورده است. انسان بصیر، ماهیت دشمنان را به خوبی می‌شناسد و بر اساس این شناخت و آگاهی در برابر نقشه‌ها و مطامع آن ایستادگی می‌کند. "شناخت" و" عمل"، دو رکن اصلی بصیرت محسوب می شود که در حماسه ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ به زیبایی و در قالب حماسه‌ای فراموش نشدنی تبلور یافت.
بازخوانی و یادآوری حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، از آن جهت اهمیت دارد که بصیرت ملت ایران محدود به برهه ای خاص از دوران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نبوده و نخواهد بود. این بصیرت، در بطن ملت انقلابی ایران همچنان خروشان است و هر بار دشمنان را در بزنگاه های حساس و سرنوشت ساز، مقهور و مغلوب خود ساخته است.
 بی تردید این روز را می توان روز ملی ستایش پیروزی برای ملت و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامید که ملت اسلامی توانست با اقتدار، آتش کینه فتنه های دشمنان داخلی و خارجی را خاموش کند و با بصیرت ابراهیمی و غیرت حسینی پیروزی نوینی را در تاریخ ایران اسلامی رقم بزند. این بصیرت عظیم ملت، مرهون نگاه به خط ولایت و راه هدایت است که با تقوای سیاسی همراه است. تقوایی که اگر بسیاری از خواص بی بصیرت جبهه نرم انقلاب، اگر ذره ای از آن را داشتند چنین فتنه هایی مجال بروز پیدا نمی کرد.
آری حماسه 9 دی نشان داد که انقلاب اسلامی به برکت وجود رهبری جامع الشرایط و مدیر و مدبر، معنوی و انقلابی به اهداف و آرمان های بلد خود نائل شده و هرگز اجازه تکرار حوادث تلخ و ناگوار تاریخی مانند حادثه عاشورا که به دلیل بی بصیرتی خواص و انحراف جامعه اسلامی رقم خورد، نخواهد داد.
بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با التزام عملی به اصل مترقی ولایت فقیه و با روحیه استکبارستیزی از عموم همشهریان و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می خواهد تا با بصیرت، بینش سیاسی و دینی توطئه های دشمنان را خنثی کنند و اعلام می دارد یگانه صراط مستقیم انقلاب عظیم اسلامی مان، صراط مستقیم علم دار ولایت و هدایت، امام خامنه ای(مدظله العالی) است که امتداد خط امام راحل عظیم الشان مان می باشد و دشمنان بدانند در مقابل سیل خروشان ملت و اراده عظیم مردم مسلمان ایران توان ایستادگی نخواهند داشت.
والسلام علی من اتبع الهدی
هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: