آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) سپاه کازرون؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) سپاه کازرون خبر داد: ۲۰ بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام علی(ع) در بین نیازمندان بخش کنارتخته شهرستان کازرون تقسیم شد.
خواهر بسیجی علیپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س)سپاه ناحیه کازرون بیان نمود: به مناسبت میلاد مولی الموحدین 20بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمندان این بخش تقسیم شدو
وی ادامه داد:  برنامه اهدا بسته های معیشتی با همکاری گروه جهادی شهید عبدالعلی جلالیان شهرکنارتخته  شهرستان کازرون به مناسبت ایام ولادت امام علی (ع) صورت گرفت.
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س)تصریح داشت: بسته های معیشتی شامل برنج ، مرغ، نمک به ارزش هربسته بیش از 300هزار تومان بوده که با همکاری خیرین بخش کنارتخته تهیه و اهداأ شده است.
وی از اهداف برنامه های اهداء بسته معیشتی پرداخت و عنوان کرد: کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در  مناسبت ها و ایام یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرایی  شده است.
خواهر علی پور اذعان داشت:  گروه جهادی شهید عبدالعلی جلالیان امسال در چندین نوبت کمک معیشتی با کمک نهادها, خیرین، و مردم منطقه در بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع و اهداء داشته و این کمک‌ها و رزمایش‌ها تا هرزمانی که احساس شود مردم ما نیاز به کمک دارند ادامه پیدا خواهد کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: