سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۲۰:۲۱
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
سربازان فاطمی در شهرستان ارسنجان همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اجرای برنامه های معنوی عشق و ارادت خود را به آن حضرت نشان دادند.
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا (س) اجتماع بزرگ سربازان فاطمی با حضور دانش‌آموزان پسر در تمامی مقاطع تحصیلی شهر ارسنجان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معنوی حجت الاسلام ابراهیمی سخنران هیأت رزمندگان اسلام ضمن تسلیت شهادت این بانوی فداکار، به ارزش اقتصادی فدک اشاره کرد و گفت: فدک حضرت زهرا بیش از ۷۰ هزار سکه در آمد داشته که به قیمت امروزی حدود ۶۰۰ میلیارد می شود که این را دشمنان شیعه و حضرت زهرا(س) غصب کردند و اگر در دست ایشان باقی می ماند حتما در راه پیشرفت دین اسلام و مذهب تشیع مصرف می شد.

حجت الاسلام ابراهیمی با استناد به آیه ۸ سوره انسان خاطر نشان کرد این آیه درباره حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نازل گردیده است که با وجودی که روزه بودند سه شب افطار خود را به نیازمندان بخشیدند وخود گرسنه ماندند.

سید اکبر کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارسنجان نیز در ادام این مراسم، به نقش و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرذ و گفت: حضرت زهرا (س) ام ابیها وام الائمه است.

وی خطاب به عزاداران فاطمی گفت: شما باید از ویژگی ها ،سجایای اخلاقی و خصوصیات بارز زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) درس بگیرید و آن را در تمامی عرصه های زندگی و آموزه های دینی خود الگو قرار دهید.

از دیگر برنامه های این مراسم حرکت دسته های عزاداری تمامی مدارس از تمامی نقاط شهر به سمت مصلی نماز جمعه و توزیع اطعام فاطمی بین عزاداران با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و بسیج دانش آموزی شهرستان ارسنجان بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: