سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۱:۳۴
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
با حضور پرشور مردم ولایتمدار دهستان شوراب شهرستان ارسنجان؛
آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور پرشور مردم ولایتمدار دهستان شوراب شهرستان ارسنجان برگزار شد.
اجتماع بزرگ مردمی بمناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم و مسئولان در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج کربلا برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه دهستان شوراب با شرکت در این اجتماع بزرگ ضمن تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب، خشم خود نسبت به اقدام کور آمریکا در ترور سردار شهید سلیمانی را اعلام و انزجارشان نسبت به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ابراز کردند.

سرهنگ پاسدار حاج عبدالرضا روستا معاون هماهنگ کننده اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان گفت: در راه رسیدن به حکومت صالحان ائمه و بزرگان زیادی به شهادت رسیدند که شهید بزرگوار سلیمانی دنباله رو این قافله بزرگ بود.

سرهنگ روستا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که راه حاج قاسم مکتب حاج قاسم خوانده می شود، بیان کرد:شیوه ، سیره وزندگی وشهادت ایشان مکتبی جهانی شد.

وی افزود: شهید سلیمانی پایه گذار مکتبی شد که با الگوگیری جوانان شاهد تکثیر شهید سلیمانی ها در جامعه خواهیم شد.

سرهنگ روستا تصریح کرد: رهبری فرمودند شهید سلیمانی دست نیافتنی نیست و همه ما می توانیم با ادامه راه و مکتب شهید سلیمانی انسانی مفید برای جامعه، کشور، مذهب تشیع و دین اسلام شویم.

وی با بیان خصوصیات شهید سلیمانی گفت: او شخصیتی افسانه ای نیست بلکه از روستای دورافتاده ای از خانواده کشاورز وفقیر بود که با اخلاص، ولایتمداری وتلاش تبدیل به چهره بین الملی مقاومت شد.

سرهنگ روستا با اشاره به شاخصه های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: از خصوصیات ایشان مردم داری، معنویت، تقوا، مداومت در انجام فرائض و نوافل و ولایت مداری بود، کسی که به معنای واقعی تمام زندگی خود را در راه تحقق منویات رهبری گذاشتند این گونه شد که ایشان عمار رهبر شد.

سرهنگ روستا بیان کرد: خصایص ایشان از جمله مردم داری و اخلاص بود که باعث شد مردم قدر این شهید بزرگوار را دانسته و تمام اقشار از کوچک تا بزرگ در مراسم تشییع این شهید بزرگوار شرکت کنند.

در ادامه حاج ابراهیم کمالدار به روایتگری رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم پرداخته و کربلایی رضا اعتمادی در مدح شهیدان، مداحی کرد و گروه پنجاه نفری دختران حاج قاسم، سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: