آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: برگزاری مراسم جشن روزه اولی ها در کازرون
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود:  بیش از 800نفر از نوجوانان پسر و دختر کازرونی در جشن روزه اولی ها شرکت نمودنند.
وی ادامه داد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان با همکاری دفتر امام جمعه، حوزه علمیه برادران و خواهران و بسیجیان حوزههای مقاومت بسیج برادر و خواهر سپاه کازرون در محل حوزه علمیه خواهر و برادر شهرستان مراسم جشن روزه اولی ها برگزار شد.
سرهنگ پاسدار توکل ادامه داد: اجرای برنامه‌هایی برای روزه‌اولی‌ها، بهترین فرصت برای تحکیم مبانی دینی و اعتقادی  نوجوانان خواهر و برادر می باشد و یکی از رسالت مهم مسئولان در امر تربیت  اجرای برنامه‌های  مخصوص نوجوانان است.

وی تصریح داشت: انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای نوجوانان در مقابل  جنگ شناختی دشمنان می باشد و به همین  جهت نیاز است برای هویت‌بخشی دینی و فرهنگی نوجوانان و آشنایی با مبانی دینی و اعتقادی، برنامه‌های متعدد و شاخص تربیتی  و فرهنگی  توسط نهادهای متولی برای این قشر برگزار شود.
 فرمانده سپاه شهرستان کازرون یادآور شد: ماه مبارک رمضان یکی از فرصت‌ها ناب و ظرفیت بزرگ برای اجراهای برنامه‌های متنوع تربیتی و مذهبی ویژه نوجوان است که در میان فعالیت‌های متعدد در این حوزه برای نوجوانان اجرای برنامه‌هایی برای روزه‌اولی‌ها بهترین فرصت برای تحکیم مبانی دینی و اعتقادی آنان است زیرا با اجرای این‌گونه برنامه‌ها، خاطره و تجربه به یاد ماندنی از اجرای یکی از احکام مهم دین برای نوجوان ثبت می‌شود و همین امر باعث شده این برنامه‌ها کارکرد تبلیغی و ترویجی به خود بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: