آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
امام جمعه شهرستان کازرون
امام جمعه شهرستان کازرون گفت: رمز و رموز موفقیت شهید صیاد شیراز ی راستگی و تواضع خود شهید والامقام بوده است.
رمز موفقیت شهید صیاد شیرازی تواضع وی بود

  با حضور نیروهای نظامی، مردم، مسئولین و خانوادههای معزز شهدا بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد امیر صیاد شیراز در نمازخانه مرکز آموزش 07شهرستان کازرون برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهید صیاد شیرازی بیان نمود: رمز و رموز موفقیت شهید صیاد شیراز آراستگی و تواضع خود شهید والامقام بوده است.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی انسانی بزرگ در همه زمینه ها می باشد و هیچ وقت پست و مقام دنیایی نتوانست این شهید .الامقام را گرفتار خود نماید تا به آرزوی خود شهادت دست یافت.

امام جمعه شهرستان کازرون در ادامه در خصوص رفتار شهید صیاد شیرازی در جامعه و اهمیت ادامه راه شهدا و اینکه مسیر شهید صیادشیرازی در جامعه و در بین نیروهای مسلح و خصوصا ارتش ادامه دارد نکاتی را برای حاضرین ایراد داشت.

همچنین در ابتدای این مراسم سرهنگ مرادی فرمانده مرکز آموزش 07در سخنانی با گرامیداشت ایام و یادو خاطره شهدا گفت: شهید صیاد شیراز جزء محبوب ترین و عزیزترین شهدای انقلاب اسلامی می باشد که به دست گروهک منافقین به شهادت رسید.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی نماد مبارزه با ظلم بود و مظهر اتحاد و یکپارچگی سپاه و ارتش در دوران جنگ تحمیلی بود که مجاهدات های فراوانی را در این را ایفاء نمود.

در حاشیه این مراسم سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد شهدا بیان داشت:شهید صیاد شیرازی فاتح قلب ها و قلعه قلب مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی از فرماندهان شجاع ارتش بود که پس از خلع بنی صدر ملعون با همکاری محسن رضایی و حسن باقری توانستند با به میدان آوردن نیروهای مردمی در نبرد با دشمن اولین پیروزی در جنگ را در عملیات ثامن الائمه شکست حصر آبادان رقم بزنند.

در این مراسم برنامه های همچون اجرای گروه رزم نواز مرکز آموزش 07در وصف شهید صیاد شیرازی، پخش کلیپ و تقدیر از خانواده معظم شهدای ارتش حاضرین همراه بودنند.

پایان پیام/خ
نام:
ایمیل:
* نظر: