آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون بیان نمود: رمز پیروزی در برابر مشکلات کشور اطاعت عملی از ولایت می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی در جمع پایوران سپاه ناحیه کازرون با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی بیان نمود: مردم در شرایط بسیار حساس و مهم تاریخی با حضور باشکوه در روز قدس، بصیرت و ولایت پذیری را به رخ همه دشمنان کشیدند.
وی ادامه داد: برای پیروزی بصیرت لازم می باشد که انسان مسیر حق را انتخاب نماید و اگر غیر از این باشد راه برعکس می شود و امروز نقشه دشمنان این است که حق شناخته و تشخیص داده نشود که تشخیص حق از باطل داشتن بصیرت می باشد.
محمدی یادآور شد:  اگر بصیرت داشته باشیم در جبهه حق قرار می گیریم و لازمه آن از خدا خواستن است  که بخواهیم بصیرت دینیمان  را زیاد کند که در جبهه حق قرار بگیریم و لحظه ای غفلت نداشته باشیم.
 مسئول دفتر نمایندگی به شعار سال توسط مقام معظم رهبری پرداخت و تصریح داشت: راه حل برون رفت از مشکلات کشور و خصوصا بحث مشکلات اقتصادی اطاعت عملی از فرمایشات مقام رهبری می باشد.
وی اذعان داشت:  وعده الهی برای پیروزی جبهه حق محقق خواهد شد و نشانه های پیروزی جبهه مقاومت نزدیک و نزدیکتر می شود و اسرائیل غاصب هیچ گونه  مشروعیت در سرزمین های فلسطینی نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: