آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: امروز پرچم دار فلسطین و جهان اسلام مقام معظم رهبری است.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه به مناسبت روز قدس اظهار داشت: مسئله فلسطین در راس همه امور جهان اسلام است.

وی ادامه داد: امروز مردم کازرون همانند مردم سراسر نقاط کشور و برخی از کشورها تعهد، اتحاد و وحدت در جهت دفاع از حقوق مردم فلسطین با حضوری با شکوه در راهپیمائی روز قدس به رخ جهانیان و جهان خواران نشان دادند.

فرمانده سپاه کازرون از اهمیت روز قدس گفت و افزود: روز قدس که توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی(ره)بنا گداشته شد مایه امید و اطمینان قلب مردم فلسطین در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل می باشد.
وی تصریح نمود: امروز جای شهدای زمینه ساز برای آزادی قدس شهیدان ابومهندس مهدی و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و... که باعث انتقال فرهنگ ایثار، جهاد وشهادت و تشکیل گروههای مقاومت در منطقه شدند خالی می باشد.

سرهنگ توکل تاکید داشت: امت اسلام بدانند که روز افول وسقوط سگ پاسبان آمریکا در منطقه اسرائیل نزدیک است ان شالله.

وی خاطر نشان کرد: جهان اسلام پیش از پیش امروز نیاز به هوشیای و اتحاد در منطقه در مقابل برنامه های دشمنان که مسئله اول جهان اسلام را به فراموشی سپرده شود را دارد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از مولفه های زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) در کشور گفت و اشاره داشت: علم، فرهنگ و اقتصاد سه مولفه ی مهم کشور برای زمینه سازی می باشد و امروز در بحث اقتصاد، معیشت مردم باید در سرلوحه کار مسئولان باشد.

وی گفت: خداوند توفیق و عنایت داشته در مقابل همه تهدیدهای دشمنان قدرتمند و استواریم و در هر سطحی تحدید شویم در همان سطح پاسخ می دهیم ولی اساس مشکلات مملکت امروز اقتصاد و معیشت مردم است.

سرهنگ توکل یادآور شد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی در کشور را حل نمائیم، مسئولان باید اطاعت از ولایت در همه امور را داشته باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: