آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
امام جمعه کازرون؛
حجت الاسلام والسملمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون در پادگان07ارتش با گرامی داشت ایام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان نمود: ارتش نهاد محبوب و مقدس در دیدگاه ملت ایران است.
وی به اهمیت برنامه های معنوی و قرآنی در بین نیروهای مسلح پرداخت و افزود: نقش معنویت در پیش برد برنامه ها و ماموریت ها بسیار مهم و حیاتی می باشد.
امام جمعه کازرون ادامه داد: الحمدالله امروز شاهد هستیم معنویت در کنار قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ما به سطحی بالایی رسیده و معنویت عامل قدرت و بازدارندگی نظامی در برابر سایر قدرت ها نظامی می باشد.
وی یادآور شد: وقتی به تاریخ نگاه می کنیم، انسان هایی که بزرگ بوده اند و به بالاترین پست ها رسیده اند کسانی بوده اند که با معنویت زندگی کرده اند که شهیدان صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی نمونه هایی شاخص در بین نیروهای مسلح ما هستند.
حجت الاسلام صباحی به عید فطر اشاره داشت و خاطر نشان کرد: عید فطر، عید محبت الله است، عیدی که به معنای برگشتن انسان به فطرت خود می باشد و پاداش یک ماه روزه داری نصیب بندگان خالص خواهد شد.
وی تاکید داشت: خداوند به واسطۀ روز عید فطر تمام گناهان گذشتۀ افراد مؤمن را مورد مغفرت قرار خواهد داد و در بین اقامۀ نماز عید فطر بهانه‌ای برای بهرۀ بیشتر از مغفرت شمرده شده است.
حجت الاسلام صباحی در ادامه در خصوص اهمیت برگزاری مراسمات معنوی و محافل انس با قرآن در طول سال و اهمیت شب و روز عید فطر نکاتی را برای نیروهای مسلح  حاضر در محفل انس با قرآن شهرستان کازرون ایراد نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: