آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
فرمانده سپاه ناحیه کازرون؛
فرمانده سپاه ناحیه کازرون؛ آثار شهید مطهری ارزشمند و قدرت جنگ نرم علیه دشمنان است.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مراسم بزرگداشت شهید مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامیده شده با گرامیداشت یادو خاطره شهدا بیان نمود: شهید مطهری با داشتن علم و تقوا که عامل پیشرفت یک ملت می باشد نقش به سزایی در انقلاب ایفاء داشت.
وی ادامه داد: شهید مرتضی مطهری فیلسوف و استاد بزرگی که در مکتب از شاگردان بزرگ و خاصه بزرگان کشور همچون حضرت امام خمینی(ره)، آیت الله خوانساری، آیت الله صدر، ایت الله شیخ عبدالکریم حائری که هر کدام با داشتن ویژگی هایی و امتیازاتی برجسته مرد توجه بودنند  به فراگیری علم پرداخت.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: از جمله کسانی که از لحظه شروع مبارزه با حکومت شاهنشاهی همراه امام خمینی(ره) بود و در راه پیروزی انقلاب اسلامی  مشقت های زیادی متحمل شد شهید آیت الله مرتضی مطهری بود.
وی تاکید داشت: دست نوشته ها، دل نوشته ها، منبرها، تالیف ها و همه آثار شهید مرتضی مطهری هرگز رنگ کهنگی به خود نمی گیرید و بلکه به عنوان یک قدرت جنگ نرم در برابر دشمنان محسوب می شود.
سرهنگ توکل اظهار داشت: شهید مطهری امروز مایه افتخار ما می باشد و عزتی که امروز در جهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخشیده شده است مرهون خون های پاک و مطهر شهدای والامقام این کشور می باشد.
وی تاکید داشت: نیروهای مسلح کشور و روحانیت در دفاع از حفظ ارزش ها و نظام پشت به پشت یکدیگر در صیانت از انقلاب ثابت قدم و استوار در همه صحنه ها می باشند.


سپس حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهید مطهری و بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی گفت: معلمی شغلی است پرافتخار که در رسالت و جایگاه انبیاء الهی قرار دارد.
وی به ویژگی های شهید مطهری پرداخت و ادامه داد: سلاحی که توسط گروه نفاق که شهید مرتضی مطهری را به شهادت رساند سلاح جعل و مغزی که مورد هدف قرار گرفت حکمت مطهر در جهان اسلام شناخته می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داشت: جرم و گناه هر عالمی که در راه خدا  و مکتب کشته می شود این است که در خط اصیل اسلام قدم بر می دارد و هرگز تغییر پیدا نمی کند هدف او، که این برای دشمنان سخت و گران است.
وی اضافه داشت: جو روانی که امروز علیه علما شکل گرفته به دلیل دشمنی، دشمنان انقلاب و نظام است و نقش و ویژگی روحانیت در کشور در حفظ و حراست از کشور بر کسی پوشیده نیست و دشمن از این موضوع عصبانی است و عزت و عظمت نظام اسلامی بر ولایت فقیه می باشد.
همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیچ و هفته معلم بیان نمود: شهید مرتضی مطهری الگویی برای همگان در تبعیت از ولایت فقیه در همه امور شناخته می شود.
وی در ادامه در خصوص اهمیت جایگاه بسیج و ولایت پذیری این نهاد در دستاوردهای انقلاب اسلامی، خدمت رسانی و اقتدار نظام نکاتی را ایراد نمودنند.
در انتها این مراسم از مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان و بخش های تابع، مربیان آموزش نظامی و تربیت و آموزش صالحین با حضور مسئولین شهرستان کازرون امام جمعه، فرماندار ویژه، فرماندههان سپاه، جانشین مرکز آموزش، امام جمعه بخش های کنارتخته و جره بالاده و مسئولین دفاتر نمایندگی و عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح مستقر در شهرستان  با اهداء لوح و هدیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: