آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
توسط گروه جهادی شهید عباس نریمان کازرون
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون؛ در یک اقدام خیرخواهانه توسط گروه جهادی شهید عباس نریمان شهرستان کازرون در هفته بسیج سازندگی یک واحد مسکونی نیازمند در روستای کمارج کازرون تعمیر و400پرس غذا در بین نیازمندان توزیع شد.
برادر بسیجی خوبانی مسئول گروه جهادی شهید عباس نریمان ادامه داد: با معرفی انجام شده توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون منزل یک خانواده کم برخوردار جهت تعمیر  به گروه جهادی شهید عباس نریمان سپرده شد که الحمدالله با حضور فعال بسیجیان برنامه انجام شد.
وی ادامه داد: هزینه های انجام شده توسط خیرین گروه جهادی برای کمک به تعمیر مسکن محروم جمع آوری و جهت تعمیر در روستای کمارج با هدف از پیش تعیین شده انجام شده است.
مسئول گروه جهادی شهید عباس نریمان اضافه داشت: خدمات رسانی به روستاها و مناطق دور از دسترس و ایجاد زیرساخت های  مناسب روستایی از جمله اقداماتی است که در حد توان توسط این گروه جهادی در راستای محرومیت زدایی صورت گرفته است.
وی خاطر نشان نمود: اعضاء گروه جهادی شهید نریمان از بسیج سازندگی سپاه کازرون همواره به دنبال امید آفرینی و رفع مشکلات در حد توان بوده  و در این مسیر از ظرفیت و مشارکت مردم و خیرین استفاده  شده است.
خوبانی در انتها اذعان داشت: در راستای کمک به خانواده نیازمند در برنامه های هفته بسیج سازندگی 400پرس غذای گرم توسط خیرین این گروه تهیه و در بین خانواده های نیازمند تقسیم شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: