پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۰:۳۱
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت؛
یادواره شهید نادر دهقانی با عنوان "آبروی محله" با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و گرامیداشت حماسه‌ها وفداکاری‌های شهیدان در روستای جوادیه شهرستان ارسنجان برگزار شد.

یادواره شهید والامقام نادر دهقانی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با عنوان «آبروی محله» با حضور  بسیجیان، ریاست آموزش و پرورش و  فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در منزل پدری شهید در روستای جوادیه برگزارشد.  

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان ضمن تشکر از بانیان این مراسم باشکوه گفت: ارتباط معنوی رزمندگان در طول دفاع مقدس با حضرت فاطمه­ زهرا (س) و توسل به وجود مبارک آن حضرت، همواره گره‌گشای مشکلات جنگ بود. 

وی افزود: شهدا حریم خود را نگه داشته، از محرمات دوری میکردند و واجبات خود را به نحو احسنت انجام می‌دادند و به همین خاطر بوده که آنها وصل به اهل بیت بوده و همیشه همه امور و مسائل خود و جامعه و جنگ را با توسل به اهل بیت جلو می‌بردند.                               

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان تصریح کرد :ما هم باید با توسل به شهدا به خداوند نزدیکتر شده تا زندگی شهدایی داشته باشیم  و با حضور در منزل شهدا و تکریم خانواده های بزرگوار آنها از مادر شهدا بخواهیم که برای عاقبت به خیری و برآورده شدن حاجاتمان دعا کنند.           

سرگرد قانع در ادامه گفت:رزمندگان و شهدا در دوران جنگ تحمیلی با رشادت های فراوان و نثار خونشان باعث حفظ کشور شدند پس نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم.                                                         

  وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید غیرت گفت:اگر به وصیت‎نامه شهدا نگاه کنیم می‎بینیم که تک تک شهدا در وصیت‎نامه خود زنان مسلمان جامعه خود را به حفظ حجاب و حیا سفارش می‌کنند و ما نیز به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید حواسمان باشد که در موضوع مهم جامعه ، بصیرتمان را روز به روز افزایش داده وبدانیم حفظ حجاب و حیا برای زن مسلمان بهترین و بزرگترین سلاح در برابر حملات ضد فرهنگی دشمنان است.                    

   سرگرد قانع در پایان ضمن تقدیر از بانیان مراسم به ویژه بسیجیان، خانواده شهدا، ایثارگران ومردم ولایتمدار روستای جوادیه افزود:امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان بوده و در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: