سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۵:۵۳
آخرین اخبار
گزارش
یادداشت و گفتگو
بدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
اعترافات تکان‌دهنده یک فرمانده ارتش آزاد؛
boletبدون اجازه آمریکا یک تیر هم شلیک نمی‌کنیم
کادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
تلاش برای بازسازی سازمان نفاق؛
boletکادرسازی منافقین با نقاب شبکه «جم»
کد خبر: ۱۳۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در نشست خبری هفته بسیج سازندگی خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان گفت: بیش از ۶۰ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان در نشست خبری هفته بسیج سازندگی گفت: در سال گذشته در اعزام گروه‌های جهادی سازندگی شاهد مشارکت سی گروه‌ جهادی بودیم که امسال این تعداد به شصت گروه ارتقا یافت.

وی اظهار داشت: تعداد جهادگران خواهر و برادر که در این اردوهای جهادی مشارکت دارند به بیش از ششصد نفر خواهد رسید که خدمات مختلفی در عرصه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی و.. ارائه خواهند کرد.

سرگرد قانع با اشاره به اینکه بسیج، نیروی مردمی است، افزود: بسیج در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد و نقشی که بسیج در عرصه سازندگی ایفا می‌کند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی با حضور در بحث عمران و آبادانی تاکنون فعالیت‌های قابل توجهی داشته و به عنوان بزرگ‌ترین نهادهای کشور از ظرفیت‌های زیادی برای حضور در عرصه‌های مختلف فراهم نموده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان افزود: اقدامات بسیج سازندگی در سه محور برگزاری اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی و وعمرانی و محرومیت زدایی است که می‌توان در بحث اردوهای جهادی به ارائه خدمات به محرومان، احداث و تعمیر مساجد، آبرسانی، بازسازی مزار شهدا، احداث سرویس بهداشتی، تعمیر و مرمت مدارس، دیوارنویسی، تعمیر میز و صندلی مدارس اشاره کرد.

سرگرد قانع خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی، ایجاد نهضت مسجدسازی، ایجاد اشتغال، اعزام اردوهای هجرت و جهادی به مناطق محروم، کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و بیماران صعب‌العلاج نیز از دیگر محورهای فعالیت اردوهای جهادی است که به صورت مستمر انجام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: