آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
امام جمعه شهرستان کازرون؛
امام جمعه شهرستان کازرون؛ بهترین مسئول در کشور مردمی بودن آن است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در دیداری که فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از پایوران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دفتر امام جمعه کازرون بیان نمود: بهترین نوع خدمت به جامعه با مردم بودن است.
وی ادامه داد: مردم شهرستان کازرون در طول تاریخ دارای سابقه بزرگ و درخشان می باشند که کلید شخصیت مردم کازرون احترام می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی تاکید داشت: به فرموده شهید مطهری کلید شخصیت افراد را باید پیدا کرد و به درونشان نفوذ کرد و در شهرستان کازرون حفظ جایگاه و حمایت افراد برای فعالیت بسیار مهم می باشد.
وی به اهمیت برنامه ها در سال جاری و خصوصا انتخابات گفت و اشاره داشت: حفظ وحدت و انسجام و آمادگی برای مشارکت در انتخابات بسیار ارزشمند است و وظیفه داریم مردم را همراه کنیم برای یک انتخابات پرشور در آخر سال.
امام جمعه شهرستان کازرون یادآور شد: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دو سرمایه وجود دارد یکی لباس پاسداری و دیگری منتصب به ولی فقیه بودن می باشد که مردم ندیده و نشناخته قبول دارند.
وی از ماموریت های سپاه در کشور نکاتی بیان داشت و اظهار نمود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه مسائل جور نظام را کشیده و در کمک به سیل و زلزله زدگان، مقابله با دشمنان و منافقین، فرقه انحرافی ، جریان ها  مراقبت از مرزها و.... بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون تصریح داشت: عالی ترین رتبه در مقابله با فتنه ها  را رهبری به سپاه توصیف داشته و سپاه تا به حال خطا نداشته و محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم بودن این نهاد انقلابی می باشد.
همچنین در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیان داشت: خدا را شاکریم به خدمت نماینده ولی فقیه در شهرستان رسیده ایم برای هدایت و رهنمودهای لازم برای انجام وظائف و ماموریت هاو
وی در خصوص اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب که در سند اعتلای بسیج به سازمان بسیج مستضعفین در موضوعات مختلف در 9قرارگاه با توجه به نیاز کشور در مقابل نقشه های دشمنان  برنامه ریزی شده نکاتی را ایراد داشتند.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در سپس در خصوص ماموریت ها و رسالت اصلی پاسداران از ارزش های انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت شهرستان  برای محقق شدن فرامین مقام معظم رهبری توضیحاتی بیان داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: