آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
فرمانده سپاه ناحیه کازرون؛
فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: وحدت و انسجام مسئولین در جهت خدمت رسانی به مردم می باشد.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در دیدار حجت الاسلام والمسلمین انصاری ریاست دادگستری شهرستان کازرون با تبریک دهه کرامت بیان نمود: ان شالله با همدلی و محبت مسئولان شهرستان کازرون  در خدمت رسانی به مردم پیش قدم باشیم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیانتشان  در دیدارها فراوان به مردم داری، مردم یاری و مردم دوستی تاکید دارند که وظیفه داریم در برابر حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب در خدمات به مردم پیش قدم باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: حکومت بر قلب ها هم مردم را تکریم کردن   و هم وحدت و انسجام در جهت خدمت به مردم برای رضای الهی می باشد.
وی یادآور شد: دشمنان انقلاب و اسلام با روش های مختلف تلاش دارند تغییر در باورها، نارضایتی و فشاراقتصادی ایجاد نمایند که همه  وظیفه داریم در راه روشنگری در برابر برنامه های دشمنان بصیرت و هدایتگری داشته باشیم.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین انصاری ریاست محترم دادگستری و دکتر رحمانی دادستان شهرستان کازرون در سخنان ضمن خیرمقدم و خوش آمد به فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و بیان اینکه مسئولیت ها امانتی است برای خدمت به مردم بر ادامه همکاری ها در خدمت به امنیت جامعه تاکید داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: