آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر
بمناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر توسط بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون صورت گرفت: تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی بین جامعه کارگری واحدهای تولیدی و صنعتی کازرون
 مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیچ مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون، همگام با سایر اقشار اقدام به جمع آوری کمک‌های جامعه مهندسین از واحدهای تولیدی و خیران کرد.
وی افزود: کارگران یکی از قشرهای زحمتکش و مهم جامعه هستند که می‌توانند نقش بسزایی را در کشور ایفا کنند.

 مهندس شفیعی با بیان اینکه بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون همواره یاریگر جامعه کار و تلاش خواهد بود، خاطر نشان کرد: این مجموعه در موضوعات و عرصه‌های مختلف به عنوان حامی قشر کارگران است.
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون تصریح کرد: با جمع آوری این کمک‌ها، تعداد ۵۰ بسته معیشتی تهیه و بسته بندی شد که با شناسایی و رصد انجام شده، این بسته‌ها توسط گروه جهادی شهیید مصلحیان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون بین کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی توزیع شد.
وی گفت: سپاه و بسیج خود را در کنار تولید، کارگران عزیز و کارفرمایان می‌داند و مشارکت قشر کارگری در واحدهای تولیدی و صنعتی در مهار تورم و رشد تولید در تحقق شعار سال اهمیت بسزایی دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: