آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
جانشین فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
جانشین فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: 55گروه جهادی با بسیج سازندگی در تابستان درکازرون همکاری می نمایند.
سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای برنامه های تابستان و همکاری با مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان کازرون 51گروه جهادی با این مجموعه همکاری می نمایند.
وی ادامه داد: برنامه همکاری گروههای جهادی علاوه بر جهاد کشاورزی با دیگر دستگاههای خدمات رسان به مردم در شهرستان کازرون شامل  منابع طبیعی، دامپزشکی و امور عشایر نیز همکاری خواهند نمود.
سرگرد حسینی تصریح داشت: در این راستا گروههای جهادی در برنامه های  واکسیناسیون دام و طیور، حفظ منابع طبیعی، خاموش نمودن آتش و ... به ادارات مربوطه کمک می نمایند.
وی تصریح داشت:  گروههای جهادی با ظرفیت ۲۱۰ نفر در برنامه های واکسیناسیون، طرح همگام با کشاورز، اصلاح الگوی کشت، سرکشی از مزارع، آبیاری نوین، مشاوره و امنیت غذایی و پیگیری جه خرید تضمینی گندم اهم اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی در تعامل با جهاد کشاورزی در طول سال و خصوصا فصل تابستان در شهرستان کازرون می باشد.
وی هدف از همکاری و تعامل با سایر دستگاهها را امنیت غذایی، حمایت از کشاورزان و رفع موانع تولید در راستای طرح گام دوم انقلاب و برنامه های اعتلای بسیج یاد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: